خبرگزاری کار ایران

سرلشکر باقری:

با توجه به تحولات منطقه و مقابله با تروریسم سفر به ترکیه لازم بود

asdasd
کد خبر : ۵۲۴۲۱۱

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، محورهای اصلی مذاکرات با مقامات ترکیه را مسائل مربوط به امنیت دو کشور، امنیت مرزها و مقابله با تروریسم، عنوان کرد.

به گزارش ایلنا، ️سرلشکر باقری که به دعوت رسمی ژنرال «حلوصی آکار» همتای ترکیه‌ای خود امروز در صدر یک هیات بلندپایه نظامی وارد آنکارا شد،  با بیان اینکه ترکیه به عنوان یکی از همسایگان مهم جمهوری اسلامی ایران از جایگاه با اهمیتی در منطقه و سطح دنیای اسلامی برخوردار است، گفت: ما دارای روابط دوستانه چند صد ساله با کشور ترکیه هستیم و مرزهای امن و آرامی داریم، اما برای تبادل نظر و همکاری بیشتر درباره موضوعات نظامی و مسائل مختلف منطقه‌ای، لازم بود که این رفت و آمد انجام شود.

وی افزود: مدت‌های زیادی بود که چنین رفت و آمدهایی میان دو کشور صورت نگرفته بود، اما با توجه به تحولات منطقه و مسائل مربوط به امنیت دو کشور، امنیت مرزها، مقابله با تروریسم لازم بود این سفر انجام شود که در این مقطع این امر محقق شد .

سرلشکر باقری در سفر سه روزه خود به ترکیه علاوه بر دیدار با همتایش، با عالی‌ترین مقامات سیاسی و نظامی این کشور از جمله رجب طیب اردوغان رئیس جمهور و همچنین وزیر دفاع این کشور دیدار خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز