خبرگزاری کار ایران

قاضی‌پوردر مخالفت با وزیر پیشنهادی ارتباطات:

آذری جهرمی جرائم آقازاده‌ها را تخفیف داد/ برنامه‌های پیشنهاد شده با برنامه ششم توسعه یکی نیست

asdasd
کد خبر : ۵۲۴۱۸۹

نماینده مردم ارومیه درمجلس،گفت: تداوم برنامه وزیر پیشنهادی با برنامه های وزارت ارتباطات و همچنین برنامه ششم توسعه یکی نیست و ضعف دانش و فناوری در این خصوص وجود دارد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، نادر قاضی‌پور در مخالفت با محمدجواد آذری جهرمی وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری گفت: اعتقاد داریم که باید از جوانان تحصیل کرده و شایسته استفاده کنیم و ما صدها اساتید تحصیل کرده داریم که سطح تحصیلی‌شان از آقای جهرمی که لیسانس دارد بیشتر است. آیا او با لیسانس قدرت و توانایی آنهار ا دارد؟

او افزود: تداوم برنامه وزیر پیشنهادی با برنامه های وزارت ارتباطات و همچنین برنامه ششم توسعه یکی نیست و ضعف دانش و فناوری در این خصوص وجود دارد.

نماینده مردم ارومیه افزود: کارگران مخابرات که زمین را می‌کنند و دکل می‌گذارند فوق لیسانس ارتباطات هستند و آنچه در باب توضیحات برنامه ایشان باید بگویم این است که صرف توجه به تجارب در عرصه و بخش های فعالیت است و حوزه زیر ساختی که مدیرعامل این حوزه است فرصت کافی بود اما پیشرفت چشمگیری نداشتند .

او با اشاره به قیمت اینترنت گفت: قبلا از دو درگاه ورودی داشتیم و الان ۱۴ درگاه ورودی داریم که باید مناقصه برگزار کرد . در این صورت قیمت اینترنت  ۱صدم کاهش می‌یابد.

قاضی زاده با طرح سوال از وزیر پیشنهادی ارتباط مبنی بر اینکه با قاچاق تولید چه کار کردید،گفت:با  ۷۰ ADSL   جعلی چه کار کردید؟ با کدهای ملی مردم چه کردید ؟ تخفیفات جرایم آقازاده ها را از ۸۴۰ میلیون تومان و به ۳۰۰ میلیون کاهش دادید. آیا حق دارید از بیت‌المال  ببخشید؟

نماینده مردم ارومیه در مجلس با بیان اینکه ورود به حریم خصوصی افراد انجام دادید که خلاف  قانون است، افزود: می‌گویند سرورهای تلگرام به ایران آمده  این سرورها کجاست؟ مشکل تلگرام را حل کردید اما به مشکل ملت را حل نکردید. مگر رهبری نفرمودند فضای مجازی حقیقتا  به قتل‌گاه تبدیل شده است  شما برای این امر چه کار کردید؟  

قاضی‌پور با طرح این پرسش که وزیر پیشنهادی ارتباطات می‌خواهد در وزارت سیاست‌های شخصی واعظی و روحانی را اجراکند و یا سندهای بالادستی جمهوری اسلامی را، ادامه داد: مدیر تلگرام یک صهیونیستی روسی است که از روسیه هم فراری است. با اقدامات شما و با این سرویس‌دهی هر روز ادبیات رییس تلگرام بدتر می‌شود که احتمالا خط دهی از داخل بوده است.

نماینده مردم ارومیه گفت: شما گفتید تلگرام تحت کنترل است اما اکنون می‌گویید تلگرام به حرف ما گوش نمی‌دهد، در صورتی که رهبری طی حکم حکومتی ابلاغ کردند مسئولیت صدور مجوز  و تنظیم مقررات صوت و تصویر  و نظارت بر عهده سازمان صداوسیما است که نه تنها به این حکم اعتنا نکردید بلکه متاسفانه به فعالیت در این زمینه پرداختید که باید به عنوان مجرم دادگاهی می‌شدید.

او ادامه داد: آذری جهرمی هیچ اعتقادی به حفظ حقوق و منافع ملی و اسناد بالادستی ندارد ومخالفت خود را با وزارت ایشان اعلام می کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز