خبرگزاری کار ایران

روحانی در معرفی وزیر پیشنهادی کار، تعاون و رفاه اجتماعی:

ربیعی در مساله صندوق‌ها کار بسیار بزرگی انجام داده‌ است/ وزیر کار در زمینه اشتغال طرح های خوبی دارد

asdasd
کد خبر : ۵۲۳۸۶۹

رئیس دولت دوازدهم در دفاع از وزیر پیشنهادی برای وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی گفت: علی ربیعی کارهای برزگی در زمینه صندوق ها انجام داده است و طرح های خوبی برای اشتغال دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت‌الاسلام حسن روحانی در معرفی علی ربیعی به عنوان وزیر پیشنهادی تعاون،‌ کار و رفاه اجتماعی  گفت: دکتر علی ربیعی تلاش‌های خوبی در این زمینه داشتند ما به طور مفصل درباره اقداماتی که باید در بخش صندوق‌ها، شستا، رابطه این وزرات‌خانه با وزارت بهداشت و بیمه‌ها صحبت کردیم. خدمات بسیار خوبی در ۴ سال گذشته داشتند همچنین در زمینه سیستم رفاه اجتماعی برنامه‌های خوبی داشتند و ادامه می‌دهند.

روحانی با اشاره به زندگی شخصی و تخصصی او اظهارکرد: زندگی دکتر ربیعی نیز به در همین زمینه کار و رفاه است و مذیقه زندگی را چشیده‌اند افرادی که مضیقه زندگی را نچشیده‌اند خیلی مشکلات مردم را حس نمی‌کنند شاید یکی از فلسفه‌های ماه رمضان هم همین است آنهایی که خود کارگر بودند و می‌توانند شرایط کارگران را بهتر درک کنند.

او ادامه داد: آقای ربیعی در مسئله صندوق‌ها کار بسیار بزرگی انجام داده‌اند همچنین عملکرد سازمان بهزیستی بسیار خوب بوده و قدم‌های خوبی برداشته شده که باید ادامه داشته باشد یکی از بارهای سنگین این وزارتخانه مسئله اشتغال است که مربوط به وزارت کار نیست و همه وزارت‌خانه‌ها در آن سهیم هستند اما وزارت کار طرح های خوبی در این زمینه داشته که طرح کاروزی در برخی از استان‌ها انجام شده است. مسئله اصلی ما با آقای ربیعی اشتغال و پس از آن صندوق‌ها و مسئله سوم بهداشت و درمان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز