خبرگزاری کار ایران

ادعای رئیس سازمان اطلاعات آمریکا:

ونزوئلا می‌تواند به خطری برای ایالات متحده و آمریکا تبدیل شود/ مادورو تک‌تیرانداز‌هایی را در برج‌ها مستقر کرده است

asdasd
کد خبر : ۵۲۳۵۹۳

مایک پومپئو رییس سیا مدعی شد: ونزوئلا می‌تواند به یک خطر برای ایالات متحده و آمریکا تبدیل شود.

به گزارش ایلنا به نقل از بریت بارت نیوز، «مایک پومپئو» رئیس سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا در گفت‌وگو با شبکه فاکس نیوز مدعی شد: «ونزوئلا می‌تواند به یک خطر برای ایالات متحده و آمریکا تبدیل شود. کوبایی‌ها آنجا هستند. روس‌ها، ایرانی‌ها و حزب‌الله در آنجا حضور دارند. این یک خطر است که آمریکا باید آن را کاملا جدی بگیرد.»

پومپئو گفت: «از منظر اطلاعاتی در هفت ماهی که من روی کار بودم شاهد زوالی ادامه‌دار بودیم. مادورو سعی می‌کند به هر نحوی شده در قدرت بماند و مردم ونزوئلا روز به روز بیشتر رنج می‌برند. من سعی می‌کنم به مردم ونزوئلا نوید موقعیتی که در آن دموکراسی حاکم باشد را بدهم. اطلاعات نشان می‌دهد که مادورو تک‌تیرانداز‌هایی را در برج‌ها مستقر کرده و کارهای وحشتناکی انجام می‌دهد. سیاست آمریکایی‌ها این است که با شرکایش در آمریکای لاتین برای ایجاد دموکراسی همکاری و کار کند.

پومپئو همچنین در خصوص مسئله هسته‌ای کره شمالی گفت: من کاملا اطمینان دارم که کره‌شمالی به تلاش‌های خود برای پیشبرد برنامه موشکی ادامه خواهد داد. از همین رو برای من تعجب‌آور نخواهد بود اگر این کشور دست به آزمایش موشکی دیگری بزند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز