خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی وزیر کشور:

احزاب در سایه گفت‌وگو برای توسعه سیاسی کشور گام‌های جدی بردارند

asdasd
کد خبر : ۵۲۲۲۸۹

باحضور معاون سیاسی وزیر کشور و نمایندگان برخی احزاب و تشکل‌های سیاسی استان، دفتر نمایندگی خانه احزاب مازندران افتتاح شد.

 به گزارش ایلنا، علی اصغر احمدی، معاون سیاسی وزیر کشور در مراسم افتتاح دفتر نمایندگی خانه احزاب استان مازندران با بیان اینکه همه احزاب باید دارای برنامه اجرایی باشند و دولت را در شرایط مختلف یاری دهند، گفت: اداره و توسعه کشور با کادر سازی احزاب امکان پذیر است.

معاون سیاسی وزیر کشور، با اشاره به اینکه دفتر نمایندگی خانه احزاب مازندران ششمین دفتر در کشور است که مورد افتتاح قرار گرفت، بیان داشت: بازنگری قانون احزاب در سال ۹۵ توسط مجلس شورای اسلامی منجر به شکل گیری کمیسیون ماده ۱۰ احزاب در کشور شد.

احمدی، افزود: احزاب باید در سایه تعامل، گفت‌وگو و همفکری برای توسعه سیاسی کشور گام‌های بلند و جدی بردارند.

در این مراسم هم چنین علیرضا یونسی رستمی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با اشاره به نقش و اهمیت فعالیت احزاب در گسترش مشارکت سیاسی آحاد جامعه در تعیین سرنوشت خود، گفت: امروز احزاب از رخوت در حال خروج هستند که بهترین گواه آن، افتتاح دفا‌تر نمایندگی خانه احزاب استان هاست.

وی، یاد آور شد: تحرک در فعالیت احزاب و ایجاد خانه احزاب در سایه سیاست‌های دولت تدبیر و امید محقق شده است.

گفتنی است دراین مراسم هم چنین قدرتعلی حشمتیان، رییس خانه احزاب ایران، یوسف‌نژاد، نماینده مردم ساری و می‌اندورود در مجلس شورای و برخی از فرمانداران و مدیران استان حضور داشتند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز