خبرگزاری کار ایران

با صدور اطلاعیه‌ای؛

فراکسیون امید شایعات مربوط به درخواست انصراف برخی وزرای پیشنهادی را تکذیب کرد

asdasd
کد خبر : ۵۲۱۸۳۸

دبیرخانه فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی درپی انتشار برخی اخبار در رسانه‌های غیررسمی درباره نظر این فراکسیون برای انصراف برخی وزرای پیشنهادی، در اطلاعیه‌ای این شایعات را تکذیب کرد.

به گزارش ایلنا، در پی انتشار برخی اخبار  در رسانه‌های غیر رسمی درباره نظر فراکسیون امید راجع به برخی از وزرای پیشنهادی، دبیرخانه فراکسیون با انتشار اطلاعیه‌ای، اخبار منتشر را تکذیب کرد.

در متن این اطلاعیه آمده: در روزهای اخیر و همزمان با آغاز به کار کمیته‌های تخصصی فراکسیون امید برای ارزیابی وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم، متاسفانه شاهد برخی بی‌اخلاقی‌ها در فضای مجازی هستیم.

در شرایطی که هنوز جلسات فراکسیون امید با وزرای پیشنهادی و بررسی سوابق و برنامه‌های آنها در ابتدای راه است، انتشار اخباری مبنی بر دیدار جمعی از نمایندگان فراکسیون امید با برخی از وزرا و ارائه درخواست‌هایی نظیر انصراف از حضور و… نمونه‌هایی تاسف‌برانگیز از تلاش برای به حاشیه بردن کار فشرده و کارشناسی کمیته های دوازده‌گانه‌ای است که در فراکسیون امید برای حصول منصفانه‌ترین نتیجه و رسیدن به دقیق‌ترین تصمیم درباره وزرای پیشنهادی تشکیل شده و به فعالیت شبانه‌روزی مشغول هستند.

لذا پیرو درج و انتشار این اخبار کذب، لازم می‌دانیم بار دیگر تاکید کنیم که برنامه بررسی وزرا در فراکسیون امید، طبق برنامه‌تی که از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی فراکسیون اعلام شده از روز شنبه تا چهارشنبه هفته پیش‌رو، به‌صورت تمام‌وقت و فشرده پیگیری و جمع‌بندی و نظر نهایی فراکسیون درباره تک تک وزرای پیشنهادی در پایان کار روز چهارشنبه مشخص خواهد شد.

همچنین هرگونه اطلاع‌رسانی درباره تصمیمات، اقدامات، مواضع و نظرات فراکسیون در این باره تنها از مجاری رسمی شامل رییس، سخنگو و پایگاه رسمی اطلاع‌رسانی فراکسیون معتبر بوده و انتساب سایر اخبار به این فراکسیون فاقد وجاهت خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز