خبرگزاری کار ایران

عارف در گفت‌وگو با ایلنا:

اولویت فراکسیون امید در برگزاری جلسات با وزرایی که معرفی‌شان با ابهامات بیشتری روبرو شده است

asdasd
کد خبر : ۵۲۰۳۰۱

رییس فراکسیون امید مجلس ضمن تشریح مسائل مطرح شده در نشست صبح امروز شورای مرکزی این فراکسیون، نحوه بررسی کارنامه و سوابق وزرای پیشنهادی به‌منظور اعطای رای‌اعتماد به آن‌ها را تشریح کرد.

محمدرضا عارف در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، با اشاره به برگزاری نشست صبح امروز شورای مرکزی فراکسیون امید درمورد نحوه بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی توسط این فراکسیون اعلام کرد: نشست صبح امروز به‌منظور بررسی نحوه ارزیابی کابینه پیشنهادی برگزار شد و اعضای شورای مرکزی در این جلسه نقطه‌نظرات خود را مطرح کرده و تصمیماتی نیز در این جلسه گرفته شد.

او با بیان این‌که در نشست صبح امروز شورای مرکزی فراکسیون امید، اعضا بر لزوم حمایت از دولت دوازدهم تاکید کردند، گفت: در این جلسه علاوه بر تاکید فراکسیون امید بر ادامه حمایت از مسیر دولت که از سال ۹۲ آغاز شده است، بر لزوم ارزیابی همه وزرایی که توسط آقای روحانی معرفی می‌شوند نیز تاکید شد.

نماینده اصلاح‌طلب مردم تهران در مجلس تصریح کرد: براساس تصمیم شورای مرکزی فراکسیون امید مقرر شد اعضای فراکسیون در هر یک از کمیسیون‌های تخصصی، کمیته‌ای به‌منظور بررسی وزرای مربوط به آن حوزه تشکیل دهند و در روزهای آینده، نتیجه این بررسی‌ها را به مجمع عمومی ارائه کنند.

رییس فراکسیون امید مجلس در پاسخ به سوالی درمورد چگونگی اعلام‌نظر این فراکسیون درخصوص وزرای پیشنهادی اعلام کرد: قرار شد پس از استماع گزارش‌های کمیته‌ها، درباره همه وزرای پیشنهادی در فراکسیون تصمیم‌گیری شود.

عارف در پایان تاکید کرد: در فرصت باقی‌مانده از زمان معرفی وزرای دولت دوازدهم تا آغاز جلسات رای اعتماد در صحن علنی مجلس، کارنامه وزرای معرفی شده مورد بررسی قرار می‌گیرد و با اولویت وزرای جدید و افرادی که درباره آن‌ها، سوالات بیشتری مطرح شده، از این عزیزان برای حضور در جلسات فراکسیون دعوت می‌کنیم تا پیش از رای‌گیری، پاسخ آن‌ها به ابهامات نمایندگان استماع شود و نسبت به نحوه اعطای رای‌اعتماد به هر یک از این وزرا، تصمیم‌گیری کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز