خبرگزاری کار ایران

ظریفیان در گفت‌وگو با ایلنا:

اسامی برخی از اعضای کابینه در وقت اضافه تغییر می‌کند/ فهرست وزرا با گمانه‌‌زنی‌های منتشر شده تفاوت دارد

asdasd
کد خبر : ۵۱۹۹۹۹

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب در خصوص چینش کابینه گفت: تجربه سی ساله نشان داده گاهی اوقات در دقایق پایانی پنج گزینه‌ای که اطمینان داشتیم انتخاب می‌شوند در نهایت با پنج نفری که معرفی می‌شوند، کاملا متفاوت است. خیلی اوقات تصمیم‌گیری‌ها در وقت اضافه گرفته می‌شود.

غلامرضا ظریفیان فعال در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، در خصوص مساله حضور زنان در کابینه و برخی گمانه‌زنی‌ها درباره بی‌توجهی به این مطالبه در لیست احتمالی وزرا گفت: به نظر می‌رسد باید صبر کنیم و ببینیم از لیست پیشنهادی رییس‌جمهور چه چیزی درمی‌آید؛ در آن زمان است که نه تنها مساله حضور زنان بلکه مساله افراد هم ممکن است مورد توجه قرار بگیرد.

او در توضیح گفت: مساله میزان چگالی اصلاح‌طلبان و نقش زنان و کارآمدی هم ممکن است، مورد بحث باشد. اینکه آیا این کابینه نسبت به کابینه قبل کارآمدتر شده یا در حد همان کابینه قبلی است باید بررسی شود اما به شرطی که این فهرست در بیاید.

ظریفیان در خصوص قوی شدن برخی گمانه‌زنی‌ها درباره افراد حاضر در لیست وزرا گفت: با وجود قوی بودن این گمانه‌ها باید بگذاریم دود سفید خارج شود تا بتوانیم بگوییم نقطه کانونی تعامل با دولت ذیل کمیته تعامل، باید حضور زنان باشد یا چگالی اصلاح‌طلبان.

او خاطرنشان کرد: ممکن است برخی بگویند مساله حضور زنان برای ما بسیار اهمیت دارد در نتیجه بقیه مسائل را رها می‌کنیم اما ممکن است عده دیگری بگویند مساله زنان در کنار بحث میزان چگالی جریانی یا کارآمدی مهم است. 

ظریفیان تاکید کرد: تجربه سی ساله نشان داده گاهی اوقات در دقایق پایانی پنج گزینه‌ای که اطمینان داشتیم انتخاب می‌شوند در نهایت با پنج نفری که معرفی می‌شوند، کاملا متفاوت است. خیلی اوقات تصمیم‌گیری‌ها در وقت اضافه گرفته می‌شود. 

او در پایان گفت: فکر می‌کنم فهرست وزرا که منتشر شود، خیلی از این گمانه‌ها کمی تفاوت کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز