خبرگزاری کار ایران

بازتاب مراسم تنفیذ در رسانه‌ سعودی العربیه؛

از حضور احمدی‌نژاد در مراسم تنفیذ تا تاکید روحانی بر اجرای اقتصاد مقاومتی

asdasd
کد خبر : ۵۱۹۱۶۳

رسانه سعودی العربیه در گزارش خود از حضور محمود احمدی‌نژاد رییس‌جمهور اسبق ایران در این مراسم یاد کرد و نوشت: با وجود اینکه به احمدی‌نژاد توصیه شده بود در انتخابات به عنوان کاندیدا حضور نداشته باشد، او در انتخابات شرکت کرد و رد صلاحیت شد.

به گزارش ایلنا پایگاه خبری العربیه که به عربستان سعودی تعلق دارد و به رویکردهای ضد ایرانی معروف است، مراسم تنفیذ حکم ریاست‌جمهوری را مورد توجه قرار داد.

در گزارش این پایگاه خبری گفته شده: حسن روحانی رسما روز پنجشنبه برای دومین دوره ریاست جمهوری خود در مراسم تنفیذ در حضور رهبر انقلاب قسم یاد کرد. 

العربیه با اشاره به فرمایشات رهبر انقلاب در مراسم تنفیذ رییس‌جمهور نوشت: رهبر انقلاب در این مراسم مشارکت بالای انتخابات را نشانه موفقیت نظام جمهوری اسلامی در اجرای جمهوریت و محبوبیت آرمان‌های انقلاب خواند. 

این رسانه سعودی در گزارش خود از حضور محمود احمدی‌نژاد رییس‌جمهور اسبق ایران در این مراسم یاد کرد و نوشت: با وجود اینکه به احمدی‌نژاد توصیه شده بود در انتخابات به عنوان کاندیدا حضور نداشته باشد، او در انتخابات شرکت کرد و رد صلاحیت شد.

در این گزارش همچنین به سخنان روحانی نیز اشاره شده و گفته روحانی در این مراسم بر اقتصاد مقاومتی تاکید کرده است. 

العربیه نوشت: روحانی ۶۸ ساله در این دوره موفق شد بر رقیب اصولگرای خود ابراهیم رییسی با شعار برقراری رابطه با کشورهای جهان و ارتقای آزادی‌های مدنی پیروز شود. با این حال او همچنان با تهدیدات گسترده‌ای از سوی آمریکا و همچنین با مخالفت‌هایی از سوی اصولگرایان روبه رو است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز