خبرگزاری کار ایران

جانشین رییس ستاد کل نیروهای مسلح:‌

برای امنیت خود با احدی شوخی نداریم/ جواب ترقه را با موشک خواهیم داد

asdasd
کد خبر : ۵۱۶۰۲۲

جانشین رییس ستاد کل نیروهای مسلح تاکید کرد: تمام نقاط حساس دشمنان تحت اشراف اطلاعاتی ما قرار دارد و هر زمان بخواهیم آنها مورد هدف قرار می‌دهیم.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ سیدعبدالرحیم موسوی در یادواره شهدای اطلاعات عملیات قرارگاه نجف اشرف نیروی زمینی سپاه که در کرمانشاه برگزار شد گفت: ما هم‌اکنون در مناطق مورد نظر اشراف اطلاعاتی کامل داریم و اگر سرعت عمل برادران را در هدف قراردادن محله‌های داعش در دیرالزور را می‌بینیم به دلیل این است که نیروی قدس چندین هدف را در اختیار آنان قرار می دهد. 

او افزود: امروز تمام نقاط حساس دشمنان تحت اشراف اطلاعاتی ما قرار دارد و هر زمان بخواهیم آنها را مورد هدف قرار می‌دهیم، این اقتدار و اعتماد به نفس و اعلام قدرت به دشمنان خدا، برآمده از شجره طیبه‌ای است که شهدای اطلاعات در دفاع مقدس غرس کردند و امروزاز آن بهره می‌بریم.

جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح افزود: دنیا بداند ما بر سر دین خود با هیچ کس معامله نمی‌کنیم، بر سر ارزش‌های خودمان با هیچ کس مذاکره نمی‌کنیم، ما از آرمان‌های خود سر سوزنی کوتاه نمی‌آییم و برای امنیت‌مان با احدی شوخی نداریم و جواب ترقه را با موشک خواهیم داد.

موسوی تاکید کرد: قدرت‌های بزرگ در محاسبات خود بزرگ هستند، اما در محاسبات ما هیچ قدرتی بالاتر از خداوند وجود ندارد و به برکت ایمان به خداوند از هیچ قدرت ظاهری هراسی نداریم.

او با بیان اینکه در مورد توطئه دشمنان هوشیار باشید، تصریح کرد: شک نکنید فرزندان ملت در نیروهای مسلح آنچه را که باید، انجام می‌دهند و کوچکترین نگرانی از نیروهای مسلح نداشته باشید اما تهدید همه‌جانبه است و دشمنان ما جدی‌اند و می‌فهمند که جمع انقلاب اسلامی با نظام سلطه در جهان ممکن نیست. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز