خبرگزاری کار ایران

وزیر ارتباطات در جمع خبرنگاران:

مسئولیت‌ها را روحانی برای همه مشخص می‌کند/ صحبت‌هایی برای ریاست دفتر رییس‌جمهور با من شده است

asdasd
کد خبر : ۵۱۵۸۶۳

وزیر ارتباطات تاکید کرد: صحبت‌هایی برای ریسات دفتر رییس‌جمهور با من شده است.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، محمود واعظی در حاشیه جلسه هیات دولت با حضور در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که آیا در کابینه آینده مسئولیت رییس دفتر رییس‌جمهور به شما داده است، گفت: راجع به وزارت ارتباطات هر صحبتی دارید، پاسخ می‌گویم.

او افزود: مسئولیت‌ها را باید آقای رییس‌جمهور برای همه مشخص کند. بله بنده وزیر ارتباطات نخواهم ماند اما در دولت دوازدهم هستم که سمت من را رییس جمهور اعلام می‌کند.

وزیر ارتباطات در پاسخ به این سوال که ایا ریاست دفتر به شما پیشنهاد شده تاکید کرد: صحبت‌هایی با من شده که به همکاری خود در دولت ادامه دهم.

او در پاسخ به این سوال که توصیه شما به وزیر ارتباطات بعد چیست، گفت: دفعه قبل من توصیه کردم همه گفتند از خداحافظی کرده‌ام.

او در پاسخ به سوالی در مورد ملاقات رییس‌جمهور با فرماندهان ارشد سپاه و نتایج و دلایل این دیدار خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک نهاد انقلابی در ایران است و همواره دولت و همه نظام نگاه‌شان به سپاه به عنوان یک نیروی انقلابی مخلص بوده است.

وزیر ارتباطات افزود: البته به طور طبیعی ممکن است در شلوغی انتخابات حرف‌هایی هم زده شود که باید آن‌ها را تمام شده بدانیم زیرا اگر قرار باشد دولت ۴ سال کشور را اداره کند مگر می‌شود هماهنگی و همکاری بسیار نزدیکی بین دولت وسپاه نباشد؟

واعظی تصریح کرد: ما وظیفه خود می‌دانیم هر طور که می‌توانیم به سپاه کمک کنیم و انتظار و نیاز هم داریم که سپاه به دولت کمک کند لذا فکر می‌کنم این دیدار‌ها اتفاقات طبیعی بعد از انتخابات است که رقابت‌ها کنار گذاشته می‌شود و رفاقت‌ها برای کار در کشوری که اطرافش این همه نا‌امنی است شروع شود.

وی در پایان تاکید کرد: سپاه خط مقدم جبهه است و دولت با تمام وجود از سپاه پشتیبانی می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز