خبرگزاری کار ایران

حسینی به ایلنا خبرداد؛

مجمع سالانه جمنا آذرماه برگزار می‌شود/ عضویت کاندیداهای ریاست‌جمهوری در شورای مرکزی فعلا میسر نیست/ جلساتی با رییسی داشتیم

asdasd
کد خبر : ۵۱۵۶۳۷

سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب گفت: زمان برگزاری مجمع سالانه اواخر آذرماه و اوایل دی ماه است که به احتمال زیاد تا پیش از آن مجمع عمومی تشکیل خواهد شد.

سید محمدحسین حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، درباره برگزاری مجمع عمومی جبهه مردمی گفت: با توجه به اینکه نتیجه انتخابات آن گونه که جبهه مردمی به دنبالش بود، حاصل نشد لازم بود تا یک کار مطالعاتی انجام شود و نظرات مختلف را جمع آوری کنیم، تا ببینیم ادامه فعالیت به چه صورت باشد.

او با بیان اینکه بنای جبهه مردمی این بود که مقطعی فعالیت نکند و صرفا ائتلافی برای انتخابات قلمداد نشود، اظهارداشت: از ابتدا این تشکیلات بر اساس یک حرکت مداوم تشکیل شد، بنابراین بر همین مبنا جلسات اختصاصی تشکیل شد تا مشخص شود چه اولویت‌ها و راهبردهایی در دستور کار قرار گیرد و چه برنامه‌هایی عملیاتی و اجرایی داشته باشیم که این موضوع برای اعضای شورای مرکزی روشن و بعد در بین اعضای استان‌ها و شهرستان‌ها مطرح شود و آنها هم اگر دیدگاه و نظراتی دارند آن را تکمیل کنند.

حسینی اظهارداشت: در جلسات بحث‌هایی شد مبنی بر اینکه باید در ساختار و شورای مرکزی مجمع عمومی بررسی مجدد صورت گیرد، البته در حد نظر بود و به جمع بندی نرسیدیم.

سخنگوی جبهه مردمی‌ با تاکید بر اینکه هرگونه تغییر و اصلاح اساسنامه نیاز به برپایی مجمع عمومی دارد و هنوز هیچ چیز قطعی نشده که بگوییم ضرورت دارد مجمع عمومی تشکیل شود، بیان‌ کرد: از این جهت که نیاز است همگرایی و هماهنگی ایجاد شود و فصل جدیدی از فعالیت‌ها کلید بخورد، پیشنهاد برخی دوستان این است که در یک مجمع عمومی مانند دو مجمع عمومی پیش از انتخابات مباحث مطرح شود و با یک انسجام و همبستگی فعالیت‌های مختلف از جمله رصد تحولات اقتصادی، فرهنگی، بین المللی ادامه پیدا کند.

حسینی تاکید کرد: احتمال دارد برای ماه‌های آینده مجمع عمومی برگزار شود که اگر هم میسر نشود باید مجمع سالانه را تشکیل دهیم و زمان برگزاری مجمع سالانه اواخر آذرماه و اوایل دی ماه است که به احتمال زیاد تا پیش از آن مجمعی تشکیل خواهد شد.

او در رابطه با دعوت از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری به شورای مرکزی جمنا، گفت: عضویت در شورای مرکزی اکنون با اشکال اساسنامه‌ای برخورد می‌کند و میسر نیست و این در اختیارات شورای مرکزی نبوده است و اگر چنین چیزی بخواهد انجام شود باید مجمع عمومی تشکیل شود.

عضو شورای مرکزی جمنا افزود: برخی اعضا نظرشان این است که بعد از اتمام دوره اول شورای مرکزی، انتخابات سالانه برگزار شود و افرادی که مایل به عضویت در آن هستند کاندیدا شوند و این دو نظر مطرح است و باید دید جمع بندی چه می‌شود.

حسینی در رابطه با اینکه تقاضایی از میرسلیم، قالیباف و رییسی برای پیوستن به جمنا داشته‌اید، گفت: با آقای رییسی جلساتی برگزار شد و با قالیباف ارتباطاتی وجود دارد و همچنین با کاندیداهای دیگر تعاملات برقرار است اما اگر بخواهند جزو شورای مرکزی شوند، باید آن روال مذکور طی شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز