خبرگزاری کار ایران

ولایتی در جمع خبرنگاران؛

سیدحسن خمینی از عضویت در هیات موسس دانشگاه ازاد استعفا نداده است/ از ناطق نوری خواستیم استعفایش را پس بگیرد

asdasd
کد خبر : ۵۱۵۴۴۶

رییس هیات موسس دانشگاه آزاد اسلامی خبر استعفای سیدحسن خمینی از عضویت در هیات موسس دانشگاه آزاد اسلامی را تکذیب کرد و درعین حال گفت که از ناطق خواهش می‌کنیم استعفایشان را پس بگیرند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی‌اکبر ولایتی در حاشیه نشست شورای اقتصاد دانش‌بنیان دانشگاه آزاد اسلامی با حضور در جمع خبرنگاران به ارائه توضیحاتی درباره انتصاب فرهاد رهبر به‌عنوان رییس دانشگاه آزاد اسلامی پرداخت و گفت: خوشبختانه روز گذشته کمیته شورای‌عالی انقلاب فرهنگی به آقای رهبر رای مثبت داد و از امروز ایشان به عنوان رییس دانشگاه آزاد اسلامی منصوب شدند.

او با تاکید بر این‌که خواستار تعطیلی هیچ واحدی در دانشگاه آزاد اسلامی نیست، در پاسخ به سوالی درباره صحت استعفای ناطق‌نوری از هیات موسس این دانشگاه گفت: ایشان استعفا دادند اما امیدواریم استعفایشان را پس بگیرند و از ایشان خواهش می‌کنیم که استعفایشان را پس بگیرند.

رییس هیات موسس خبر دانشگاه آزاد اسلامی همچنین در مورد استعفای سیدحسن خمینی از هیات موسس دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کرد: آقای سیدحسن خمینی استعفا نداده‌اند و به فعالیت خود در هیات موسس ادامه می‌دهند.

رییس مرکز تجقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به سوال خبرنگار دیگری درباره تحریم‌های جدید کنگره آمریکا خاطرنشان کرد: هیچ نگرانی از این حرکت‌های خصمانه نداریم؛ چراکه هیچ‌گاه در طول این ۳۸ سالی که از عمر انقلاب اسلامی می‌گذرد، آمریکایی‌ها با حسن نیت با ما برخورد نکردند.

او اعلام کرد: آمریکایی‌ها همواره اعلام شده یا نشده ما را تحریم کردند اما خوشبختانه جمهوری اسلامی ایران نشان داده که می‌تواند با اعتماد به نفس و همکاری همه دستگاه‌ها و در تعاملی مثبت و سازنده با سایر کشور‌ها ازجمله روسیه و چین و بسیاری از کشورهای منطقه و اروپا مسائل اقتصادی‌اش را پیش ببرد.

ولایتی در پایان تصریح کرد: آمریکایی‌ها پیش از آن‌که از مصوبه خود نتیجه مادی و فیزیکی بگیرند، می‌خواهند در حمایت از رژیم صهیونیستی و مستکبران منطقه تبلیغ کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز