خبرگزاری کار ایران

سروری:

باید اشکالات جمنا را برطرف کنیم/ رقیب درصدد از بین بردن وحدت‌ ما است

asdasd
کد خبر : ۵۱۵۴۰۲

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب گفت:برخی به دنبال تصغیر و کوچک کردن جبهه مردمی هستند و می‌خواهند آثار مثبت این جبهه را نادیده بگیرند، در حالی که این جبهه می‌تواند در استمرار این وضعیت به انسجام نیروهای انقلاب موثر باشد.

به گزارش ایلنا، پرویز سروری با اشاره به روند فعالیت جبهه مردمی و نقش اثرگذاری این جبهه گفت: طبیعی است که ما از یک جبهه یا جریان سیاسی نمی‌توانیم توقع داشته باشیم که بدون خطا و اشتباه حرکت کند، اما می‌توانیم اقرار کنیم که جبهه مردمی در عمر کوتاه خود توانست خلق فرصت‌های بزرگی را برای نیروهای انقلاب انجام دهد. 

او ادامه داد: محصول امروز جبهه مردمی نمایانگر اثرگذاری و موفقیت این جبهه است، ما امروز شاهد انسجام نیروهای انقلاب هستیم، اینکه ما با تفرقه و تشتت پای صندوق‌های رای نرفتیم، اینکه تمام نیروهای انقلاب با یک فرایند تعریف شده مردمی توانستند به یک گزینه برسند همه از مواهب جبهه مردمی نیروهای انقلاب بود که برخی به دنبال تصغیر و کوچک کردن آن هستند و می‌خواهند آثار مثبت این جبهه را نادیده بگیرند، در حالی که این جبهه می‌تواند در استمرار این وضعیت به انسجام نیروهای انقلاب موثر باشد. 

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی تصریح کرد: دوستان جبهه انقلاب باید بدانند امروز جبهه مردمی یک امانت و فرصت بزرگ در دست ما است و باید اشکالات آن را با آسیب‌شناسی برطرف کنیم و اجازه ندهیم این فرصت با تحلیل‌های غلط و ایجاد یاس و ناامیدی در دامنه گروه‌های انقلاب باعث تهدید و تشتت شود.

او با تاکید بر اینکه این موضوع خواسته رقیب ما است، یادآور شد: رقیب ما از وحدت و انسجام و هم افزایی جریان ما نگران است از این رو با پمپاژ و تزریق یاس و ناامیدی درصدد از بین بردن این وحدت هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز