خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:

ساخت بازی مبارزه در خلیج عدن۲ اقدامی ملی، اسلامی، انقلابی و جهادی است

asdasd
کد خبر : ۵۱۵۱۷۴

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش تاکید کرد: دیگر امکان اینکه جوان و نوجوان را از فضای مجازی جدا کنیم وجود ندارد و حرکت در این مسیر یک ضرورت و نیاز به شمار می‌آید که اگر به نحو صحیح از سوی ما تامین نشود قطعا به نحو غلط از سوی دشمن تامین خواهد شد.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام والمسلمین عباس محمد حسنی در آیین رونمایی از بازی مبارزه در خلیج عدن دو با انقلابی خواندن و جهادی دانستن چنین حرکت‌هایی ساخت بازی مبارزه در خلیج عدن دو را یک اقدام ملی، اسلامی، انقلابی و جهادی برشمرد. 

او افزود: ایران اسلامی کارهای بسیار بزرگ‌تر و پیچیده‌تر نسبت به ساخت چنین بازی‌هایی انجام داده بنابراین ما می‌توانیم در این حوزه‌ها حرفی برای گفتن داشته باشیم. 

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش یادآور شد: قرآن تاکید دارد که باید به غذای روح و جسم دقت شود و یکی از غذاهای روحی که نسل جوان به شدت به آن نیاز دارد استفاده از انواع بازی‌ها سنتی و مدرن همانند بازی‌های رایانه‌ای است. 

حسنی ادامه داد: دیگر امکان اینکه جوان و نوجوان را از چنین فضاهایی جدا کنیم، وجود ندارد و حرکت در این مسیر یک ضرورت و نیاز به شمار می‌آید که اگر به نحو صحیح از سوی ما تامین نشود قطعا به نحو غلط از سوی دشمن تامین خواهد شد. 

او افزود: قطعا بیگانگان برای ما نسخه مثبتی نمی‌پیچند و به نفع ما عمل نخواهند کرد، در این شرایط تنها راه برای حرکت در این مسیر ورود به عرصه ساخت بازی‌ها رایانه‌ای است. 

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در پایان بر آشنایی نسل جدید با مفاهیم و نمادهای گذشته تاکید و گفت: یکی از نمادهای ایستادگی ملی هشت سال دفاع مقدس مبارزات دریانوردان نیروی راهبردی دریایی است که ما از طریق حمایت ساخت چنین بازی‌هایی می‌توانیم به این هدف دست یابیم. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز