خبرگزاری کار ایران

در بیانیه هلگا اشمید مطرح شد:

تاکید ایران و اعضای ۱+۵ بر پایبندی مستمر خویش به تعهدات برجام

asdasd
کد خبر : ۵۱۳۸۴۸

هماهنگ‌کننده کمیسیون مشترک برجام و رییس ششمین نشست کمیسیون از زمان اجرایی شدن برجام، پس از پایان نشست امروز بیانیه‌ای رسمی صادر کرد.

به گزارش ایلنا، در بیانیه هلگا اشمید پس از مقدمات معمول آمده است: طرف‌های برجام از گزارش اخیر آژانس که موید پایبندی مستمر ایران به تعهدات هسته‌ای خود بود، استقبال کردند.

اشمید در ادامه بیانیه یادآور شد: در این نشست به برخی جنبه‌های هسته‌ای برجام پرداخته شد، از جمله تحولات مثبت در مورد رآکتور آب سنگین اراک، روند جاری و آینده همکاری‌های صلح‌آمیز هسته‌ای و امور مرتبط با کانال خرید.

او ادامه داد: در جلسه امروز هماهنگ‌کننده برجام همچنین در باب حوزه رفع تحریم‌ها بر ضرورت اجرای تمامی مفاد برجام با حسن نیت تاکید کرد. در این جلسه، گزارش‌هایی ارائه شد که نشان می‌داد همچنان که در اخبار مربوط به معاملات کلان تجارت و سرمایه‌گذاری منعکس شده، به رغم برخی چالش‌ها، یک روند مستمر در شراکت اقتصادی با ایران  وجود داشته است.

بیانیه هماهنگ‌کننده کمیسیون مشترک در ادامه می‌افزاید: با توجه به اهمیت دومین سالگرد برجام، «تمامی شرکت‌کنندگان» در این نشست بر پایبندی مستمر خویش به تعهدات برجام تاکید کرده و ضرورت حصول اطمینان از اجرای موثر و کامل برجام در یک فضای سازنده را مورد تاکید دادند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز