خبرگزاری کار ایران

احمدی در صحن علنی مجلس:

بی‌سوادها پدر مملکت را در آورده‌اند / رییس‌جمهور ترسوها را برای اداره کشور معرفی نکند/ کاری نکنید مردم به حضرت قابض‌الارواح پناه ببرند

asdasd
کد خبر : ۵۱۳۱۸۶

نماینده اصولگرای زنجان و طارم در مجلس ضمن تاکید بر لزوم استفاده از زنان و جوانان در کابینه دوازدهم خطاب به روحانی گفت: اگرچه امروز در کشور خیلی‌ها اعتقاد دارند مدیریت در جمهوری اسلامی سواد نمی‌خواهد و بی‌سواد‌ها در جمهوری اسلامی در مدیریت موفق‌تر هستند اما شما باسواد‌ها را معرفی کنید. بی‌سواد‌ها پدر مملکت را درآورده‌اند!

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا، فریدون احمدی در جریان نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی اعلام کرد: قصد داشتم به مسئولان دستگاه‌های اجرایی تذکر دهم اما کار از کار گذشته است. کاش مجلس محترم به‌جای این همه قوانین که عرق ریخته و تصویب کردیم اما در مقام اجرا متوقف شد، تعدادی شاخص تصویب می‌کردیم تا در تغییر و تحول دولت‌ها اندازه‌گیری می‌شد و به دولت‌های بعدی تحویل داده می‌شد. قطعاً اگر این شاخص‌ها بودند، هیچ دولتی در جمهوری اسلامی دو بار تکرار نمی‌شد. 

او خطاب به روحانی گفت: آقای روحانی نگرانم شما که ۴ سال به دولت قبل فحش دادید، در دولت بعد به شما ۸ سال فحش بدهند. دولت باید پیش‌قدم شده و شاخص‌های اصلی کشور را در دولت فعلی اعلام کند تا دولت بعدی بر اساس این شاخص‌ها عملکرد خود را به‌صورت شفاف به مردم نشان دهد. 

نماینده اصولگرای زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: در آستانه تشکیل کابینه دوازدهم استدعا داریم فراجناحی فکر کنید. خانم‌ها، جوانان و افرادی از استان‌های مختلف در کابینه حضور داشته باشند. 

نایب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: لازم است وزرای کارآمد و باسواد معرفی شوند. اگرچه امروز در کشور خیلی‌ها اعتقاد دارند مدیریت در جمهوری اسلامی سواد نمی‌خواهد و بی‌سواد‌ها در جمهوری اسلامی در مدیریت موفق‌تر هستند اما شما باسواد‌ها را معرفی کنید. بی‌سواد‌ها پدر مملکت را درآورده‌اند! 

او با تاکید بر لزوم معرفی جوانان در کابینه دوازدهم خطاب به روحانی ادامه داد: دولت قبلی شما بیشتر دولت کهنسالان بود، این دولت بیشتر به درد مباحثات سر کرسی به درد می‌خورد تا اداره مملکت. ترسو‌ها و واداده‌ها را برای اداره مملکت معرفی نکنید. آن‌ها را به کابینه راه ندهید. وزرای بازنشسته، معاونان بازنشسته انتخاب کرده و همبازی‌های خود را سر کار آوردند و جوانان مایوس شدند. مدیران کل امیدی به معاون وزیر شدن ندارند. 

احمدی در پایان خاطرنشان کرد: آقای روحانی استدعا دارم در دولت جدید به جوانان بها بدهید. با جوانان بازی نکنید. جوانان فقط در انتخابات مهم نیستند، بعد از انتخابات هم مهم هستند. کاری نکنید مردم دست به دعا برداشته و به حضرت قابض‌الارواح پناه ببرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز