خبرگزاری کار ایران

دادستان مرکزاستان گلستان:

آرای قلع و قمع را قاطعانه اجرا می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۵۱۳۱۲۴

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان گفت: با اقدامات صورت گرفته در استان گلستان، تغییر کاربری‌ها و ساخت و سازهای غیرمجاز به صفر رسیده است و در شرایطی هستیم که کمتر کسی جرات دارد به صورت آشکار چنین حرکاتی را در گلستان انجام دهد.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام سید مصطفی حقی افزود: در اجرای تبصره ۲ قانون حفظ کاربری زمین‌های کشاورزی و باغی، محکم عمل کرده‌ایم و اجازه نداده‌ایم افراد متخلف از‌‌ همان بدو امر به بهانه فنس کشی و دیوار کشی، کار تغییر کاربری را خزنده و آرام آغاز کنند. 

حقی با بیان اینکه قاطعانه آرای قلع و قمع را اجرا می‌کنیم گفت: در چند روز اخیر در روستای توشن گرگان ۱۰ هکتار زمین را آزادسازی کردیم و حدود ۱۰۰ مورد تبصره دو از ماده ۱۰ را اجرا کردیم که این نشان می‌دهد دستگاه قضایی با جدیت وارد عرصه شده است. 

دادستان حقی گفت: گشت ۱۳۱ ویژه مقابله با زمین خواری و تغییر کاربری غیر مجاز به صورت پایلوت در گلستان اجرا شد و گزارش‌های مردمی به این واحد، بلافاصله بررسی و در صورت صحت با متخلفان برخورد می‌شود. 

حقی گفت: مهم‌ترین خواسته ما، امکانات لجستیکی است تا بتوانیم بناهای غیرمجازی را که در مناطق مرتفع و کوهستانی ساخته شده است، تخریب کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز