خبرگزاری کار ایران

با حضور وزیر کشور؛

گلخانه دیناروند لرستان بهره‌برداری شد

asdasd
کد خبر : ۵۱۰۸۴۶

گلخانه دیناروند لرستان ظهر امروز با حضور وزیر کشور، استاندار لرستان و دیگر مسئولان استانی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایلنا، عبدالرضا رحمانی فضلی در آیین شروع بهره‌برداری گلخانه سی و دو هکتاری دیناروند گفت: آغاز بهره‌برداری این گلخانه بعد از مدت‌ها، نشانه خوبی از نگاه به ظرفیت‌های درون و احیای ظرفیت‌‌هاست. 

او افزود: استفاده از تکنولوژی در اندازه اعلای آن، لازمه رقابت در بازارهای داخلی و خارجی است. 

وزیر کشور با بیان اینکه این گلخانه باید گام به گام به تکنولوژی روز مجهز شود، اظهار داشت: سختی‌هایی که بهره‌برداران تا امروز متحمل شده‌اند؛ امروز تبدیل به لذت شده و فارغ‌التحصیلان جوان امروز خوشحال و مصمم برای انجام کارند. 

شایان ذکر است ایجاد شهرک گلخانه‌ای دیناروند باهدف اشتغال فارغ‌التحصیلان بیکار کشاورزی لرستان و رونق کشت‌های گلخانه‌ای در سال ۸۴ در دستور کار مدیران استانی قرار گرفت. 

این گلخانه حدود ۱۰ سال راکد مانده بود و برای احیاء این گلخانه جلسات مختلف برگزار و سرمایه‌گذاران متعددی معرفی شدند. 

احیاء گلخانه ۳۲ هکتاری دیناروند مطالبه جدی مردم خرم‌آباد بود و یکی از طرح‌های معرفی‌شده در حوزه اقتصاد مقاومتی استان است که امروز با حضور وزیر کشور بهره‌برداری شد. 

گفتنی است عبدالرضا رحمانی‌فضلی صبح امروز در سفری یک‌روزه وارد استان لرستان شد که پس از مراسم استقبال در فرودگاه خرم آباد افتتاح فاز اول گلخانه هیدروپونیک کشت و صنعت، افتتاح فاز اول گلخانه، جلسه شورای اداری با رویکرد اقتصاد مقاومتی با محوریت ایجاد اشتغال و نقش فعالان بخش خصوصی و... از برنامه‌های وزیر کشور در لرستان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز