خبرگزاری کار ایران

مرعشی:

همکاری‌ها باید جایگزین کشمش‌ها شود/ هیچ کدام از احزاب اصلاحات نمی‌توانند تاثیر یک جبهه را داشته باشند

asdasd
کد خبر : ۵۱۰۷۵۳

عضو شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان تاکید کرد: در زمان انتخابات بعضی از دوستان حاتم طاعی شدند و لیست دادند که درست نبود. همکاری‌ها باید جایگزین کشمش‌ها شود تا بتوانیم راه خودمان را به درستی ادامه دهیم.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، سیدحسین مرعشی در نشست هم‌اندیشی شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان با شوراهای اصلاح طلبان استان‌ها و منتخبین شوراهای اسلامی مراکز استان گفت: باید از مرحوم امام و سایر بزرگان تشکر کرد که نقش مردم را در قانون اساسی نهادینه کردند که بواسطه همین نقش است که امروز این نتایج رقم خورد.

او در ادامه افزود: چه کسی فکر می‌کرد که بعد از سال ۸۸ با توجه بن‌بست‌های به وجود آمده فضا بشکند تا دوباره بتوانیم در صحنه حضور پیدا کنیم. نشاط سیاسی امروز حاصل‌‌ همان تصمیم امام و بزرگان است.

مرعشی با اشاره به انتقادات به عملکرد شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان عنوان کرد: در انتخابات شوراهای شهر با وجود انتقاداتی که به لیست‌های ما وجود داشت، کف رای ما با راس آن ۴۰۰ هزار رای است و این در حالی است که فاصله بین آخرین منتخب ما و اولین کسی که از جریان مقابل بوده، ۶۰۰ هزار رای است و این نشان از اقبال مردم به جریان اصلاحات است که در حفظ و صیانت از نظام تاثیر گذار خواهد بود.

او افزود: در زمان انتخابات بعضی از دوستان حاتم طاعی شدند و لیست دادند که درست نبود.

رییس کارگروه استان‌های شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان خاطرنشان کرد: ما همانطور که در قالب جبهه اصلاح‌طلبان رای آوردیم باید همین راه را ادامه دهیم چرا که هیچ کدام از احزاب اصلاحات نمی‌توانند به تنهایی نقش و تاثیر یک جبهه را داشته باشند.

مرعشی تاکید کرد: چند آفت جبهه، نخست این است که باید این راه ادامه دهیم باید مسیر مورد بررسی قرار بگیرد تا فساد و مواردی که شورا را تهدید می‌کند صورت نگیرید و آفت دوم غرور است که باید کنار گذاشته شود.

او در ادامه افزود: هیچ تردیدی در جبهه اصلاحات وجود ندارد که ما باید منتخبان مردم در شورا‌ها را کمک کنیم و از آنان پشتیبانی کنیم اما حتماً منتخبان شورا‌ها هم کنترل هر گونه تشنج و اختلاف را لازم خواهند دانست و به تشکیلات مادر این حق را خواهند داد که این کنترل را انجام دهند.

مرعشی با اشاره به اینکه انتخابات مسیر کشور را روشن کرد، گفت: آقای روحانی پیش از کارزارهای انتخاباتی در میان نخبگان و شخصیت‌های کشور مقبولیت داشت اما بعد از انتخابات محبوبیت ایشان در میان مردم نیز افزایش یافت و ما انتظار داریم که محبوبیت ایشان افزایش یابد و تقویت و حفظ شود که پشتوانه‌ای برای نظام هم خواهد بود و همه مشاوران آقای روحانی باید به این موضوع توجه داشته باشند.

سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی در پایان تاکید کرد: در شوراهای اصلاح‌طلبان در شهرستان‌ها نیز باید همکاری‌ها را گسترش دهیم و به این موضوع توجه داشته باشیم که این همکاری‌ها باید جایگزین کشمش‌ها شود تا بتوانیم راه خودمان را به درستی ادامه دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز