خبرگزاری کار ایران

از سوی رییس‌جمهور صورت گرفت؛

ارسال چند لایحه مصوب هیات وزیران به مجلس شورای اسلامی

asdasd
کد خبر : ۵۰۹۷۱۲

حسن روحانی رییس‌جمهور در نامه‌های جداگانه‌ای به رییس‌مجلس شورای اسلامی ۶ لایحه مصوب هیأت وزیران را برای طی تشریفات قانونی تقدیم کرد.

به گزارش ایلنا،‌ رییس‌جمهور در نامه‌های جداگانه‌ای به رییس‌مجلس شورای اسلامی ۶ لایحه مصوب هیأت وزیران را برای طی تشریفات قانونی تقدیم کرد که این لوایح به شرح زیر است:

لایحه "موافقتنامه همکاری در زمینه حفظ نباتات و قرنطینه گیاهی بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری عراق" که به پیشنهاد وزارت جهادکشاورزی در جلسه ۲۵/۷/۱۳۹۵ هیئت وزیران به تصویب رسیده است، برای طی تشریفات قانونی به پیوست تقدیم می‌شود.

همچنین لایحه "عضویت دولت جمهوری اسلامی ایران در برنامه اندازه شناسی آسیا اقیانوسیه" که به پیشنهاد سازمان ملی استاندارد ایران در جلسه ۳/۳/۱۳۹۶هیئت وزیران به تصویب رسیده است، برای طی تشریفات قانونی به پیوست تقدیم می‌شود.

لایحه "موافقتنامه همکاری و کمک متقابل اداری در موضوعات گمرکی بین گمرک جمهوری اسلامی ایران و اداره کل گمرک جمهوری سوسیالیستی ویتنام" که به پیشنهاد وزارت امور اقتصادی و دارایی در جلسه ۴/۱۲/۱۳۹۵ هیئت وزیران به تصویب رسیده است، جهت طی تشریفات قانونی به پیوست تقدیم می‌شود.

لایحه "عضویت دولت جمهوری اسلامی ایران در شرکت بین­المللی نقدینگی اسلامی" که به پیشنهاد بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران درجلسه ۲۴/۲/۱۳۹۶ هیئت وزیران به تصویب رسیده است، برای طی تشریفات قانونی به پیوست تقدیم می‌شود

لایحه "موافقتنامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری آذربایجان راجع به همکاری در زمینه پیشگیری، محدودسازی وکاهش پیامدهای شرایط اضطراری" که به پیشنهاد وزارت کشور درجلسه ۱۴/۹/۱۳۹۵ هیئت وزیران به تصویب رسیده است، برای طی تشریفات قانونی به پیوست تقدیم می‌شود.

لایحه "موافقتنامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری خلق چین در خصوص همکاری در زمینه بهداشت و قرنطینه دامی" که به پیشنهاد وزارت جهادکشاورزی در جلسه ۱۶/۸/۱۳۹۵ هیئت وزیران به تصویب رسیده است، برای طی تشریفات قانونی به پیوست تقدیم می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز