خبرگزاری کار ایران

به میزبانی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش؛

سی و یکمین دوره مسابقات قرآن نیروهای مسلح آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۵۰۹۳۱۴

صبح امروز و طی مراسمی سی و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با حضور جمعی از فرماندهان، روحانیون و مسئولان نیروهای مسلح آغاز شد.

به گزارش ایلنا، در این مسابقات که از ۱۸ تا ۲۱ تیرماه به میزبانی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار می‌شود، ۳۰۰ نفر از قاریان و حافظان قرآن نیروهای مسلح به رقابت با یکدیگر می‌پردازند. 

این مسابقات با حضور ۳۰ نفر از کارکنان بر‌تر پایور و ۳۰ نفر از کارکنان وظیفه سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، نمایندگی ولی فقیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی، سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و اداره عقیدتی سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح مجموعا ۳۰۰ نفر در سالن کوثر برگزار می‌شود. 

لازم به ذکر است که این مسابقات در ۱۰ رشته حفظ پنج، ۱۰، ۱۵، ۲۰ و ۳۰ جزء از قرآن، قرأت تحقیق، ترتیل، اذان، مفاهیم سطح یک و مفاهیم سطح دو برگزار می‌شود. 

مراسم اختتامیه این رقابت‌ها چهارشنبه ۲۱ تیرماه در مرکز همایش‌های کوثر سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با حضور فرماندهان و مسئولان عالی رتبه نیروهای مسلح برگزار شده و در آن از برگزیدگان سی و یکمین دوره رقابت‌های قرآنی نیروهای مسلح تجلیل بعمل خواهد آمد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز