خبرگزاری کار ایران

سردار جزایری:

هجمه‌ها به سپاه و نهاد‌های انقلابی غیرعقلانی است/ نهادهای ولایت فقیه و سپاه از ابتدای انقلاب مورد بیشترین هجمه‌ها قرار گرفته‌اند

asdasd
کد خبر : ۵۰۸۰۵۱

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح با بیان اینکه هجمه‌ها به سپاه و نهاد‌های انقلابی غیر عقلانی است، گفت: سپاه سبب قوام و قدرت انقلاب شده و موفقیت‌های فرا مرزی کشور مدیون نیروهای مسلح و سپاه است.

به گزارش ایلنا، سردار سید مسعود جزایری سخنگوی ارشد نیروهای مسلح در حاشیه همایش اندیشه و قلم ارتش در جمع خبرنگاران گفت: خوشبختانه این گونه همایش‌ها سالهاست که در نیروهای مسلح بویژه سپاه پاسداران برگزار می‌شود که نشان دهنده اهمیت و توجه به قلم و اهل قلم است. امیدواریم در آینده شاهد شکوفایی بیشتری در این حوزه باشیم.

وی در پاسخ به سوالی درباره اینکه پیشروی‌های اخیر جبهه مقاومت در عراق و سوریه به ویژه آزادسازی موصل و واکنش ایران نسبت به بمباران احتمالی آمریکا در عراق و سوریه در حمایت از گروه‌های تروریستی چیست؟ اظهار داشت: از سال‌های قبل و‌‌ همان زمانی که داعشی‌ها به نمایندگی از آمریکایی‌ها و ارتجاع منطقه، وضعیت منطقه را به هم ریختند و تلاش کردند که وضعیت را به نفع نقشه بزرگ آمریکا و رژیم صهیونیستی تغییر بدهند، این پیش بینی را داشتیم که مردم منطقه اجازه چنین کاری را به آن‌ها ندهند.

وی افزود: در حال حاضر که ۵ سال از حضور تروریستی و نظامی داعش و حضور نظامی پر قدرت آمریکا در عراق می‌گذرد، آنچه که شاهد هستیم، پیروزی و موفقیت جبهه مقاومت یا‌‌ همان جبهه مقابل آمریکایی‌ها و تروریست‌ها است. من به صراحت اعلام می‌کنم، ما اجازه‌ عرض اندام بیش از این به آمریکایی‌ها و دشمنان اسلام عزیز و دشمنان وحدت کشورهای اسلامی در این منطقه نخواهیم داد.

سردار جزایری تصریح کرد: هرچه آمریکا در این منطقه در جهت خواسته‌های استکباریش بیشتر تلاش کند، با ناکامی‌های بیشتر مواجه می‌شود. آنچه که موفقیت و پیروزی است از آن جبهه مقاومت است و آنچه که ناکامی و شکست را به همراه دارد، از آن امریکا و متحدانش است.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح در پاسخ به سوالی درباره هجمه‌ها به سپاه پاسداران و واکنش سرلشگر سلیمانی و سرلشگر جعفری به این هجمه‌ها گفت: سپاه پاسداران یکی از سازمان‌هایی است که از ابتدای انقلاب تا به امروز مورد هجمه استکبار و بیگانگان قرار گرفته است، دو نهاد اصلی ولایت فقیه و سپاه مورد بیشترین هجمه‌ها قرار گرفته‌اند.

وی هرگونه موضع گیری علیه ولایت فقیه و سپاه را خواسته بیگانگان دانست و گفت: سپاه سبب قوام و قدرت انقلاب شده و بخش قابل توجهی از موفقیت‌های فرامرزی کشور مدیون نیروهای مسلح و سپاه است که برای ما افتخار آفرین است. هجمه‌ها به سپاه و نهاد‌های انقلابی غیر عقلانی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز