خبرگزاری کار ایران

بیانیه وزارت خارجه به مناسبت سالگرد جنایت آمریکا در سرنگونی هواپیمای مسافری ایران

asdasd
کد خبر : ۵۰۶۶۸۱

وزارت خارجه در بیانیه‌ای به مناسبت سالگرد اقدام ناجوانمردانه و ضد انسانی ناو آمریکایی در سرنگونی هواپیمای مسافری ایران در ۱۲ تیرماه ۱۳۶۷ بار دیگر این جنایت را محکوم کرد.

به گزارش ایلنا، متن این بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وزارت امورخارجه جمهوری اسلامی ایران ضمن محکومیت اقدام ناجوانمردانه و ضد انسانی ناو آمریکایی در سرنگونی هواپیمای مسافری ایران در ۱۲ تیرماه ۱۳۶۷، یاد و خاطره شهدای والامقام این جنایت هولناک را گرامی می‌دارد.

نگاهی به پیشینه و دیرینه رفتارهای غیرانسانی آمریکا در قتل و کشتار مردم بیگناه در سراسر جهان از جمله مردم مظلوم ایران اسلامی، نشان از نهادینه شدن رفتارهای ضد بشری دولت‌های گوناگون آمریکا برای تامین اهدافشان دارد.

ملت ایران آمران و عاملان این فاجعه را مدعیان بی‌منطقی می‌داند که در پوشش حمایت از حقوق بشر و دفاع از ملت‌ها مرتکب جنایت می‌شوند در حالی که باید پاسخگوی رفتارهای ضدبشری خود باشند.

در پایان به روح پرفتوح شهدای بیگناه این فاجعه دردناک درود می‌فرستیم و ضمن ابراز همدری با خانواده‌های شهدا این جنایت ضد بشری اعلام می‌داریم ملت رشید ایران هرگز این فاجعه را فراموش نکرده و عاملان آنرا نخواهد بخشید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز