خبرگزاری کار ایران

رحیمی در گفت‌وگو با ایلنا:

بیش از ۲۰ نفر از نمایندگان مجلس امضای خود برای سوال از رییس‌جمهور را پس گرفتند

asdasd
کد خبر : ۵۰۶۵۱۸

عضو فراکسیون امید مجلس دهم از تهیه نامه‌ای با بیش از ۲۰ امضا به رییس مجلس به منظور بازپس گیری امضاهای طرح سوال از رییس جمهوری خبر داد.

علیرضا رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا با اشاره جمع‌آوری امضا برای طرح سوال از رییس جمهوری اعلام کرد: هم اکنون طرح سوال جدیدی از رییس جمهوری درباره وضعیت موسسه‌های مالی و اعتباری به جریان افتاده و این درحالی است که ما با طرح سوال به لحاظ شکلی مخالف هستیم.

او گفت: به نظر می‌رسد در آستانه اتمام کار دولت یازدهم طرح سوال از رییس‌جمهوری شائبه برانگیز است؛ به ویژه آن که بنابر آیین‌نامه داخلی مجلس، همه سوالات با اتمام دوره منتفی شده و سوال‌های جدید در دوره جدید به جریان می‌افتد.

نماینده اصلاح‌طلب مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در واکنش به سوالی درباره نحوه جمع‌آوری امضا برای این طرح سوال از رییس جمهوری و انتقاد و اعتراض گروهی از نمایندگان درخصوص جعل امضایشان پای این طرح سوال، گفت: بیش از ۲۰ نفر از نمایندگان امروز در نامه ای به رییس مجلس، امضایشان را از طرح سوال قبلی که مطرح شده بود، رسما پس گرفتند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خاطرنشان کرد: باوجود اینکه انگیزه سوال کنندگان پیگیری مطالبات سپرده گذاران و درکل پیگیری حقوق مردم است، اما به نظر می‌رسد شیوه درست در این راستا آن باشد که از مسیر معقول و به طور بی‌واسطه این مطالبات را پیگیری کنیم؛ آنچنان که در چندماه گذشته نیز وزرای مربوطه و رییس کل بانک مرکزی در مجلس حاضر شده و ابهامات را رفع کرده‌اند.

رحیمی در پایان خاطرنشان کرد: مهم این است که اگر راه حلی به طور آنی در دست نیست، موضوع را به صورت سیاسی و جناحی به بالاترین مقام اجرایی کشور تسری ندهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز