خبرگزاری کار ایران

وزیر دفاع:

تهدیدهای دشمن با شدیدترین پاسخ ایران مواجه می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۰۶۰۷۶

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در خصوص توان موشکی و عملیات موشکی ایران علیه داعش گفت: همان طور که شاهد بودیم ایران هرگز مقابل دشمن کوتاه نخواهد آمد و تهدیداتی را که از جانب دشمن می‌شود با شدیدترین پاسخ ایران مواجه می‌شوند.

به گزارش ایلنا، سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح  در خصوص وضع تحریم های جدید از سوی آمریکا اظهار کرد: آمریکا تحت هر شرایطی به دنبال اعمال محدودیت و اعمال فشار علیه ایران است و تحریم های آمریکا اقدام جدیدی در قبال ایران نیست؛ چرا که از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی با این وضعیت مواجه بوده ایم.

وی در ادامه گفت: آنچه که امروز ما به عنوان دستاوردهای دفاعی خود داریم ناشی از تلاشی است که فرزندان این ملت در مقابل محدودیت ها انجام داده‌اند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با تأکید بر اینکه هیچ‌گاه نمی‌شود جلوی پیشرفت یک ملت را گرفت و مانع از تحقق آرمان‌های آن‌ها شد، خاطرنشان کرد: آمریکا هم تلاش خود را می کند تا بتواند محدودیت هایی برای ایران اعمال کند اما در حقیقت رنج خود می برند و زحمت ما می دارند.

سردار دهقان تصریح کرد: نگرانی ملت ایران بابت تحریم های آمریکا نیست؛ چراکه نظام ما آنقدر ریشه دار و مستحکم است که حرکت های آمریکا نمی‌تواند اثر جدی بر روی فعالیت‌های ما بگذارد و قدرت ایران مانع از تأثیرگذاری جدی تحریم های آمریکا می شود.

وی همچنین عنوان کرد: در بخش دفاعی نیازی نداریم که چشم به خواسته‌های آمریکا بدوزیم و یا اینکه بخواهیم به خواسته‌های آن‌ها تمکین کنیم؛ مسیر ایران در زمینه فعالیت های موشکی و دفاعی مشخص است.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در خصوص توان موشکی و عملیات موشکی ایران علیه داعش گفت: همان طور که شاهد بودیم ایران هرگز مقابل دشمن کوتاه نخواهد آمد و تهدیداتی را که از جانب دشمن می‌شود با شدیدترین پاسخ ایران مواجه می شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز