خبرگزاری کار ایران

واکنش فعالان سیاسی و مسئولان دولتی به توهین به رییس جمهور در راه‌پیمایی روز قدس

asdasd
کد خبر : ۵۰۳۷۷۰

برخی از فعالان سیاسی و مسئولان دولتی نسبت به توهین صورت گرفته به برخی مقامات ارشد در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس واکنش نشان دادند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، شهیندخت مولاوردی معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در واکنش به توهین‌های صورت گرفته به رییس‌جمهور و معاون اول رییس‌جمهور و نائب رییس مجلس در توئیتر خود نوشت « وحدت‌شکنی در روز قدس همگامی با تلاش‌های بی‌وقفه اشغالگران قدس برای انحراف جهان اسلام از مسئله فلسطین است».

جمشید انصاری معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان اداری و استخدامی کشور نیز در توئیتر خود نوشت: « اهانت به رییس جمهور ، معاون اول و نایب رییس مجلس ، آنهم در روزی که نمادوحدت علیه دشمنان اسلام است مصداق واقعی بازی خوردن از دشمن است».

معصومه ابتکار رییس سازمان محیط زیست با انتقاد از توهین‌های صورت گرفته در توئیتر خود نوشت: « اقدام زشت عده قلیلی با هتاکی وتوهین به رییس جمهور نمیتواند وحدت ملی ،اقتدار مردم ایران و حمایت قاطع از اقای روحانی را خدشه‌دار کند».

زهرا احمدپور معاون رییس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری نیز در توئیتر خود نوشت: « توهین به رئیس جمهور در روز قدس پاسخ ناشایست افراط گرایان است به انتخاب عقلائی و اعتماد ملت به نظام جمهوری إسلامی ایران».

آذرمنصوری عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت نیز در این باره در توئیتر خود نوشت: « وحدت شکنانى که درروزى که بایدنمادوحدت ملت ایران باشد،باشعاردادن علیه منتخب ملت،تلاش علنى خودرابرای دوقطبی سازی جامعه ایران به نمایش گذاشتند».

عبدالله رمضان‌زاده سخنگوی دولت اصلاحات نیز در واکنش به این ماجرا در توئیتر خود نوشت: « توسعه کشور و بهبود وضعیت اشتغال و معیشت عمومی در گرو حفظ اتحادملی است نباید در دام دوقطبی سازی مصنوعی عوامل آمریکا افتاد که وحدت ملی را هدف دارند».

محمود صادقی نماینده مردم تهران نیز در توئیتر خود نوشت:‌«اهانت به رئیس‌جمهورمنتخب ملت، برخلاف رهنمود رهبرانقلاب، جامعه را دوقطبی می‌کند. اهانت به رئیس‌جمهور مستقر و منتخب ملت با فلسفه‌ی روز قدس، که نماد وحدت مسلمین است، تعارض دارد.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز