خبرگزاری کار ایران

روز قدس روز فریاد انزجار علیه تروریسم جهانی؛

علوی: هرچه در مورد حمله موشکی سپاه گفته شده درست است

asdasd
کد خبر : ۵۰۳۶۸۸

وزیر اطلاعات تاکید کرد: ما خلاف نمی‌گوییم. در مورد حمله موشکی سپاه هرچه گفته شده درست است.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمود علوی در پاسخ به ایلنا در خصوص برخی ادعاها مبنی بر عدم اطلاع دولت و شورای عالی امنیت از حمله موشکی با تفسیر بیانیه اخیر سپاه گفت: ما خلاف نمی‌گوییم. هرچه گفته شده درست است. 

او در رابطه با راهپیمایی روز قدس هم اظهار داشت: حضور مردم در راهپیمایی روز قدس علاوه بر آثار منطقه‌ای اثر خود را در فرهنگ بین‌الملل نیز گذاشته است. در عرف بین‌الملل اگر یک مجموعه‌ای یا یک کشوری به سرزمین دیگران تجاوز کند و نسبت به آن اعتراض نشود، آنگاه تجاوز و اشغال به صورت یک امر عادی درمی‌آید. 

وزیر اطلاعات با بیان اینکه روز قدس روز فریاد علیه تجاوز در سراسر جهان است، تصریح کرد: امروز این تجاوز در فلسطین تجلی یافته است. مردم دنیا این معنا را درک کرده و روز به روز بر دامنه حضورشان در راهپیمایی روز قدس افزوده می‌شود به نحوی که حتی از کشورها و ملت‌های مسلمان نیز فراتر رفته و ملل غیرمسلمان نیز در این راهپیمایی حضور پیدا کرده و فریاد و اعتراض خود را علیه اشغال و تجاوز اعلام می‌کنند.

علوی با بیان اینکه روز قدس روز اعتراض به اشغال و ظلم به انسان‌هاست و ملت‌های دنیا حضور گسترده‌ای در این مراسم پیدا کردند، خاطرنشان کرد: ملت ایران نیز الحمدالله از ابتدای پیروزی انقلاب با هدایت‌های امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری از این بصیرت برخوردار بودند؛ به نحوی که سال به سال بر نقش بی‌بدیل و تأثیرگذار خود در این مراسم افزوده و آن را به رخ جهانیان کشانده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز