خبرگزاری کار ایران

تحقیقات پلیس لندن در خصوص روز جهانی قدس

asdasd
کد خبر : ۵۰۳۶۵۳

منابع خبری اعلام کردند پلیس لندن در حال تحقیقات در خصوص مراسم روز جهانی قدس به دنبال شکایت‌ از این راهپیمایی به دلیل سردادن شعارهای ضد یهودی است.

به‌ گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری «آلگماینه»، در پی بروز برخی شکایت‌ها از سخنان ضد یهودی و تبلیغات اسلام‌گرایانه از جمله به اهتزاز درآمدن پرچم‌ حزب‌الله لبنان در پایتخت انگلیس و در جریان راهپیمایی روز جهانی قدس، پلیس لندن تحقیقات خود در این زمینه را آغاز کرده است.

یکی از سخنگوهای پلیس لندن اعلام کرد دو مورد از اموری که در خصوص آن‌ها به پلیس شکایت شده است، به اثبات رسیده که شامل به اهتزاز درآمدن پرچم‌های حزب‌الله در راهپیمایی و اظهارات یهودستیزانه برخی از راهپیمایان بوده است.

این راهپیمایی توسط کمیته حقوق بشر اسلامی، از سازمان‌های مربوط به مسلمانان بریتانیا به صورت سالانه برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود.

تعداد زیادی از راهپیمایان با قرار دادن نوشته‌هایی با مضمون «عدالت برای گرنفل» در خصوص پی‌گیری عادلانه حادثه آتش‌سوزی برج گرنفل در کنار پرچم‌های حزب‌الله لبنان، به استقبال این مراسم رفته‌اند.

«ناظم علی» از مسئولان کمیته حقوق بشر اسلامی طی سخنانی جریان آتش‌سوزی در این برج را با صهیونیست‌ها مرتبط دانست.

وی در سخنان خود تصریح کرد که برخی از بزرگ‌ترین حامیان حزب محافظه‌کار بریتانیا را صهیونیست‌ها تشکیل می‌دهند و آن‌ها مسئول قتل مردم در برج گرنفل هستند.

این مسئول کمیته حقوق بشر اسلامی بریتانیا همچنین در جریان راهپیمایی مخالفان روز قدس که طرفداران اسرائیل به حمل پرچم‌های این رژیم پرداختند، با متوقف کردن راهپیمایی، اعلام کرد تا زمانی که این نمادهای اسرائیلی حذف نشود، اجازه پی‌گیری راهپیمایی را نخواهد داد.

وی در سخنانش خاطرنشان کرد ما از صهیونیست‌ها، کنیسه‌های آن‌ها و از حامیانشان خسته شده‌ایم.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز