خبرگزاری کار ایران

با صدور اطلاعیه‌ای صورت گرفت:

دعوت حزب اتحاد ملت برای شرکت در راهپیمایی روز قدس

asdasd
کد خبر : ۵۰۳۴۹۳

حزب اتحاد ملت ایران اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای از همه مردم عدالت‌جو، آزادی‌خواه و صلح‌طلب ایران خواست با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس ضمن گرامی‌داشت این روز، همراهی و همدلی خود را با همه مبارزان راه آزادی، عدالت و حقوق بشر اعلام کنند.

به گزارش ایلنا، متن این اطلاعیه به شرح زیر است: 

بسم الله الرحمن الرحیم 

لا یُحِبُّ اللَّهُ الْجَهْرَ بِالسُّوءِ مِنَ الْقَوْلِ إِلاَّ مَنْ ظُلِمَ وَ کانَ اللَّهُ سَمیعاً عَلیماً(سوره نساء آیه ۱۴۸) 

خداوند بدگویی بلند و آشکار را دوست ندارد جز برای کسی که بر او ستم رفته باشد، و خداوند همواره شنوا و داناست. 

سی و هشت سال از اعلام آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس می‌گذرد و همچنان پیام جهانی و انسانی آن که عبارت از مبارزه با سلطه‌جویی و استکبار است، پابرجا و زنده است. روز قدس چنانکه بنیانگذار جمهوی اسلامی، امام خمینی(ره) نیز به آن اشاره داشته است تنها متعلق به یک سرزمین و یک ملت نیست بلکه مبارزه‌ای دائمی است با هر آنچه در خود نماد برتری‌جویی، نژادپرستی و طغیان علیه مظاهر انسانیت و برابری را همراه داشته باشد. از این روست که «روز جهانی قدس» می‌تواند نمادی برای این مبارزه تاریخی و همیشگی در همه ادوار و موقعیت‌ها باشد هرچند که مخاطب اولیه آن رژیمی غاصب، جعلی و سرکوبگر باشد که سالیانی دراز مردمانی را از خانه و کاشانه و حق سکونت خود محروم کرده و به خونریزی و سرکشی در منطقه خاورمیانه شهره است. 

حزب اتحاد ملت ایران اسلامی ضمن پاسداشت این روز تاریخی و با ابراز سلام و احترام به ارواح طیبه شهدای مقاومت و همه شهدای راه آزادی و برابری در منطقه و جهان، به خصوص شهدای فلسطین و لبنان، از همه مردم عدالت‌جو و آزادی‌خواه و صلح‌طلب ایران می‌خواهد با گرامیداشت این روز و حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس، ضمن اداء احترام به آرمان‌های پیش گفته، همراهی و همدلی خود را با همه مبارزان راه آزادی و عدالت و حقوق بشر از فلسطین و لبنان تا بحرین و یمن و سوریه اعلام داشته و به خصوص نسبت به سرکوبگری و اشغال که سال‌هاست رویه و اساس شکل‌گیری رژیم غاصب صهیونیستی است، ابراز انزجار کنند. 

و السلام علی من اتبع الهدی 

حزب اتحاد ملت ایران اسلامی 

اول تیرماه ۱۳۹۶ 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز