خبرگزاری کار ایران

با صدور اطلاعیه‌ای صورت گرفت؛

دعوت جمعیت زنان مسلمان نواندیش برای شرکت مردم در راهپیمایی روز قدس

asdasd
کد خبر : ۵۰۳۴۱۵

️جمعیت زنان مسلمان نواندیش با صدور اطلاعیه‌ای از مردم ایران دعوت کرد تا در راهپیمایی روز قدس شرکت کنند.

به گزارش ایلنا، متن این اطلاعیه به شرح زیر است: 

به نام خدا

اشغال غیرقانونی و ضد انسانی سرزمین فلسطین توسط صهیونیست‌ها٬ زخمی بر سینه تاریخ نشانده که پس از حدود ۷۰ سال٬ هنوز التیام نیافته است؛ این در در حالی است که اشغالگران و حامیان آنها همه تلاش خود را برای عادی‌سازی این تعدی به کار گرفته‌اند تا به این تجاوز آشکار رسمیت بخشند!

راهپیمایی روز قدس، هوشمندانه‌ترین ابتکاری است که می‌تواند با توانمندی مدنی بالقوه خود حساسیت را علیه اشغال ظالمانه سرزمین فلسطین در ذهن افکارعمومی کشورهای مسلمان و جامعه جهانی٬ زنده و پویا نگاه دارد. 

در این دنیای به هم پیوسته انسانی٬ هیچ جامعه‌ای نمی‌تواند نسبت به ستم٬ تجاوز و بی‌عدالتی در سرزمین‌هاى دیگر بی‌اعتنا باشد٬ درد و رنج مداوم و جانکاه اشغال خاک وطن و آوارگی زنان و مردان و کودکان مظلوم فلسطین مساله‌ای نیست که مردم عدالت‌جو و نوع دوست ایران و خصوصا ما مسلمانان بتوانیم از آن چشم‌پوشی کنیم. 

جمعیت زنان مسلمان نواندیش امسال نیز با ارج نهادن بر میراث مدنی ارزشمند امام خمینی(ره) از همه مردم ایران برای شرکت در راهپیمایی روز قدس و دفاع از حقوق تضییع شده مردم فلسطین دعوت به عمل می‌آورد؛ با این امید روشن که هم‌صدایی مسلمانان و آزادگان جهان در روز قدس٬ ملت رنج دیده و مقاوم فلسطین را به روز موعود آزادی این سرزمین نزدیک گرداند.

لا حول و لا قوه الا بالله العلی العظیم

جمعیت زنان مسلمان نواندیش

اول تیرماه ١٣٩٦

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز