خبرگزاری کار ایران

محجوب:

اشتغال در کشور تنها موضوع گفت‌وگو و سخنرانی است

asdasd
کد خبر : ۵۰۲۸۷۲

دبیرکل خانه کارگر با بیان اینکه اشتغال در کشور تنها موضوع گفت‌وگو و سخنرانی است، تاکید کرد:‌ دردافزایی در موضوع اشتغال دردی را درمان نمی‌کند.

به گزارش ایلنا، علیرضا محجوب در نشست نشست هم‌اندیشی مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی درحوزه اشتغال با اشاره به معضلات موجود در خصوص اشتغالزایی در کشور، گفت: متاسفانه امروز اشتغال در کشور ترویج نمی‌شود.

او با بیان اینکه اشتغال در کشور تنها موضوع گفت‌وگو و سخنرانی است، تصریح کرد:‌ دردافزایی در موضوع اشتغال دردی را درمان نمی‌کند. 

نماینده مردم تهران، ری شمیرانات،‌اسلامشهر و پردیس با بیان اینکه بسیاری بررای رفع مشکل بیکاری تنها به دنبال منابع هستند، یادآور شد: منابع تنها مقوم ایجاد اشتغال هستند و برای اشتغال باید از راهکارهای سیاستی کمک بگیریم.

او ادامه داد: در سال‌های گذشته اشتغال کلی بحث می‌شد اما از دو دهه پیش بیان شد که اشتغال کوچک می‌توان در این حوزه راهگشا باشد.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: مرکز پژوهش‌های مجلس باید کار مشخص و مبتنی‌بر سیاست‌های متعدد در پیش بگیرد که سیاست‌های حمایتی از بخش اشتغال کوچک چگونه است.

وی با بیان اینکه تبعیض ضد توسعه و اشتغال است، تاکید کرد:‌ امروز در کشور هم به توسعه اشتغال و هم به اشتغال توسعه یافته نیازمند هستیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز