خبرگزاری کار ایران

نقوی حسینی در گفت‌وگو با ایلنا:

بررسی ابعاد حوادث ترویستی تهران در کمیسیون امنیت ملی / مذاکره درباره طرح حفظ امنیت مجلس

asdasd
کد خبر : ۵۰۲۶۷۱

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نشست امروز این کمیسیون درباره حوادث تروریستی اخیر تهران را تشریح کرد و از بررسی طرح جدید امنیت مجلس و راه‌های مقابله با حوادث احتمالی خبر داد.

سیدحسین نقوی حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، با اشاره به برگزاری نشست فوق‌العاده کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی بامحوریت بررسی ابعاد حملات تروریستی اخیر داعش در تهران اعلام کرد: دومین نشست کمیسیون امنیت ملی به‌منظور بررسی ابعاد مختلف و واکاوی حمله تروریستی به مجلس شورای اسلامی و راه‌های مقابله با تهدیدات احتمالی آینده صبح امروز برگزار شد.

نماینده ورامین در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: دراین نشست که با حضور مسئولان سپاه پاسداران، وزارت اطلاعات، نیروی انتظامی، معاونت اجرایی مجلس شورای اسلامی و حراست مجلس در محل کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی برگزار شد، حادثه تروریستی اخیر مجلس در دستورکار قرار گرفت.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس یادآور شد: در این جلسه همچنین طرح جدید حفظ امنیت مجلس و راه‌های مقابله با حوادث احتمالی آینده مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و تصمیمات لازم در این زمینه اتخاذ شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز