خبرگزاری کار ایران

اطلاعیه وزارت کشور در خصوص انتشار مطالب خلاف واقع؛

هم‌وطنان اخبار را از رسانه‌های غیر مسئول پیگیری نکنند/ تعدادی سلاح و مهمات کشف و ضبط شده است

asdasd
کد خبر : ۵۰۱۷۹۵

وزارت کشور در اطلاعیه‌ای از مردم خواست اخبار را از طریق مجاری قانونی پیگیری کنند.

به گزارش ایلنا، در برخی رسانه‎‌ها به نقل از افراد غیرمسئول در حوزه امنیت داخلی مطالبی انتشار یافت (از جمله اینکه اهداف گروه تروریستی فوق شب‌های قدر در تهران عنوان شده است) که خلاف واقع بوده و بیان اینگونه مسائل که مبتنی بر اطلاعات درست و صحیح نبوده، صرفاً موجب تشویش افکار عمومی می گردد.

متن کامل این اطلاعیه بدین شرح است:

همانگونه که در اطلاعیه‌های وزارت اطلاعات و نیروی زمینی سپاه پاسداران اعلام شد در روزهای اخیر با عنایت به خداوند متعال و مجاهدت نیروهای اداره کل اطلاعات استان و مجموعه نیروهای تحت کنترل قرارگاه قدس سپاه پاسداران یک شبکه تروریستی در شرق کشور در دو مرحله در منطقه عمومی چابهار و قصرقند استان سیستان و بلوچستان مورد هدف قرار گرفت و کاملاً منهدم شد. در این رابطه تعدادی از اعضای گروهک به هلاکت رسیده و برخی نیز دستگیر شدند و مقادیر قابل ملاحظه اسلحه، مهمات و تجهیزات و امکانات انفجاری از آنها کشف و ضبط گردید. براساس اطلاعات به دست آمده از اسناد و مدارک و اظهارات عناصر دستگیر شده این تیم به دنبال اهداف ضد امنیتی در نقاط خاصی در استان سیستان و بلوچستان بوده‌اند که با اقدام به هنگام و شهادت طلبانه نیروهای مدافع امنیت کشور، ناکام ماندند.

اما در برخی رسانه‎‌ها به نقل از افراد غیرمسئول در حوزه امنیت داخلی مطالبی انتشار یافت (از جمله اینکه اهداف گروه تروریستی فوق شب‌های قدر در تهران عنوان شده است) که خلاف واقع بوده و بیان اینگونه مسائل که مبتنی بر اطلاعات درست و صحیح نبوده، صرفاً موجب تشویش افکار عمومی می گردد. لذا از کلیه هموطنان عزیز درخواست می شود نسبت به پیگیری اینگونه اخبار از کانال های رسمی و قانونی اهتمام داشته و سایر مباحث مطروحه از طریق افراد یا رسانه های غیر مطلع و مسئول مورد توجه قرار ندهند.

مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل وزارت کشور

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز