خبرگزاری کار ایران

امروز صورت گرفت؛

بازدید معاون اول رییس‌جمهور از پروژه آزاد راه تهران - شمال

asdasd
کد خبر : ۵۰۱۱۰۰

امروز معاون اول رئیس جمهوری از پروژه آزاد راه تهران- شمال بازدید کرد.

به گزارش ایلنا، معاون اول رئیس جمهوری، وزیر راه و شهرسازی، رئیس بنیاد مستضعفان و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل بارها از روند اجرایی ساخت این آزادراه مهم بازدید و برای تسریع در اجرای عملیات آن دستورهای لازم را صادر کرده اند.

پیشرفت قطعه یک این آزاد راه تا پایان سال ۱۳۹۳ و میانگین ۱۹ سال گذشته فقط ۳۳ درصد بوده، اما با تلاش تمام دست اندرکاران دولت یازدهم پیشرفت این قطعه از ۱۳۹۴تا ۱۳۹۵ به بیش از ۴۵ درصد رسید و هم اکنون پیشرفت فیزیکی این بخش به بیش از ۸۵ درصد رسیده تا برای بهره برداری هموطنان آماده شود.

در مراسم امروز همچنین استانداران تهران و البرز، مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل کشور، رئیس بنیاد مستضعفان و شرکت های پیمانکار پروژه حضور دارند.

قطعه دوم این آزادراه حدفاصل دو آب شهرستانک - پل زنگوله به طول تقریبی ۲۵ کیلومتر است، تونل های بلند البرز هر یک به طول ۶ هزار و ۴۵۰ متر در این منطقه قرار دارد و با اجرای این قطعه طول مسیر جاده فعلی کرج - چالوس حدود پنج کیلومتر کوتاهتر می شود.

قطعه سوم آزادراه تهران - شمال حد فاصل پل زنگوله - سه راهی دشت نظیر، به طول تقریبی ۴۶ کیلومتر است، این مسیر دارای دو خط رفت و دو خط برگشت بوده و اخیرا شرکت آزاد راه تهران - شمال با یک شرکت کره ای برای سرمایه گذاری یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون دلاری در این قطعه به توافق رسیده است.

قطعه چهار آزاد راه تهران - شمال حدفاصل سه راهی دشت نظیر - چالوس به طول حدود ۲۰ کیلومتر است به صورت دو خط رفت و دو خط برگشت بوده و در قسمت های بلند آن یک خط کندرو نیز وجود دارد که با همت دست اندرکاران به خصوص شرکت آزادراه تهران - شمال تابستان ۹۴ زیر بار ترافیک رفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز