خبرگزاری کار ایران

پزشکیان در واکنش به تذکر قاضی‌پور؛

اگر مدافعان حرم نبودند، داعش در تمام نقاط کشور فاجعه به‌پا می‌کردند

asdasd
کد خبر : ۴۹۹۵۳۹

نایب رییس مجلس شورای اسلامی در واکنش به تذکر ارومیه در مجلس گفت که اگر مدافعان حرم ما نبودند، الان داعشی‌ها در تمام نقاط کشور فاجعه به پا می‌کردند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا، نادر قاضی‌پور در جریان نشست علنی امروز مجلس شورای در تذکری خطاب به پزشکیان که ریاست نشست علنی روز چهارشنبه هفته گذشته در زمان حمله تروریستی به مجلس را برعهده داشت، اعلام کرد: وقتی حاجی‌دلیگانی سخنرانی می‌کرد، نمایندگان شعار «مرگ بر امریکا» سر دادند، برخی رسانه‌ها از سخنان شما شیطنت کردند.

نماینده اصولگرای ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: ما هم از شما تشکر می‌کنیم و هم از نیروهای سپاه، ارتش، نیروی انتظامی و وزارت اطلاعات سپاسگذاریم.

مسعود پزشکیان که برای ساعتی ریاست جلسه علنی امروز را برعهده داشت، در واکنش به تذکر قاضی‌پور اعلام کرد: وقتی روز چهارشنبه حادثه تروریستی در مجلس اتفاق افتاد، آقای حاجی دلیگانی قصد داشت درخصوص معدن زمستان یورت آزادشهر صحبت کند اما بجای آن، شعار «مرگ بر آمریکا» سر داد و ما هم گفتیم این مسئله چه ربطی به معدن دارد.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: برای این‌که جلسه از حالت عادی خارج نشود، جلسه را با قدرت اداره کردیم. درحالی که داعشی‌ها در کنارمان با مسلسل، نارنجک و تسلیحات دیگر مشغول بودند اما مجلس با قدرت تمام ایستاد و کار خود را ادامه داد.

او یادآور شد: متاسفانه یک سری از سایت‌ها و رسانه‌ها نوشتند که فلانی گفته داعش چه ربطی به آمریکا دارد. بحث دیگری که مطرح شد این بود که فلانی با مدافعان حرم مخالف است.

نماینده اصلاح‌طلب مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به آیه‌ای از قرآن کریم خاطرنشان کرد: قرآن کریم می‌گوید شیطان بر کسی نازل می‌شود که نفاق را در جامعه اشاعه می‌دهد و در چنین حالتی آن‌هایی آمریکایی هستند که این قبیل کارها را انجام می‌دهند.

او بار دیگر گفت: مجلس با قدرت ایستاد و ابهت و جسارت خود را به‌خوبی نشان داد. ما نیز برای شهادت آماده بوده و از شهادت نمی‌ترسیم.

پزشکیان همچنین تصریح کرد: اگر مدافعان حرم ما نبودند، الان داعشی‌ها در تمام نقاط کشور فاجعه به پا می‌کردند. بنابر این ما کسانی که مانع از ورود داعشی‌‎ها شده و مدافعان و پاسدارانی که از کشور محافظت کرده را ارج می‌نهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز