خبرگزاری کار ایران

در پی خاموش شدن چراغ‌های برج ایفل؛

سفیر ایران در نامه‌ای از شهردار پاریس تشکر کرد

asdasd
کد خبر : ۴۹۸۴۶۰

سفیر ایران در فرانسه در پی اقدام شهردار پاریس و خاموش شدن چراغ‌های برج ایفل برای همدردی با بازماندگان قربانیان حملات تروریستی تهران در نامه‌ای از وی تشکر کرد.

 به گزارش ایلنا، علی آهنی در این نامه، ضمن قدردانی از ابراز همدردی و همبستگی پاریس که با خاموش کردن چراغ‌های برج ایفل صورت گرفت، با یادآوری این موضوع که ملت فرانسه نیز همانند ملت ایران طعم تلخ ترورهای کور و اقدامات گروه‌های تروریستی از جمله داعش را چشیده است، گفت: این گروه تکفیری وهابی با هدف گرفتن دو نماد جمهوری اسلامی ایران یعنی حرم امام خمینی(ره) به عنوان بنیانگذار مردم‌سالاری و مجلس شورای اسلامی به عنوان جایگاه عینی مردم‌سالاری در ایران و شهادت ۱۷ نفر و مجروح ساخت ده‌ها نفر خشم خود و حامیان ایدئولوژیک و مالی خود را نسبت به جمهوری اسلامی ایران که با جدیت با این گروه تروریستی و به طور کلی تروریسم و افراطی‌گرایی مقابله می‌کند، نشان داد.

او در این نامه تروریسم را تهدید جدی برای همه ملت‌ها و کشورهایی که به آزادی و مردم‌سالاری اعتقاد دارند، دانست و افزود: مقابله با آن نیازمند عزم جدی و همبستگی و همکاری جامعه بین‌المللی است. در این راستا جمهوری اسلامی ایران از همکاری با تمامی کشورها از جمله فرانسه که خواستار مبارزه صادقانه با تروریسم و افراطی‌گرایی باشند، استقبال می‌کند. 


 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز