خبرگزاری کار ایران

در اطلاعیه‌ای؛

خانه تروریست‌های وهابی تکفیری شناسایی و پاکسازی شد / روند تعقیب مقر فرماندهی تروریست‌ها در آن‌سوی مرزها

asdasd
کد خبر : ۴۹۸۳۵۲

وزارت اطلاعات در بیانیه‌ای با اشاره به ادامه روند تعقیب مقر فرماندهی تروریست‌های جنایت‌کار در آن‌سوی مرزها از شناسایی و پاکسازی چند خانه تروریست‌های وهابی تکفیری در منطقه شمال غرب کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا، وزارت اطلاعات در اطلاعیه‌ای با اشاره به آخرین اقدامات این وزارتخانه در راستای مبارزه با تروریست‌های جنایتکار اعلام کرد: 

به آگاهی ملت شریف ایران می رساند در ادامه پیگیری سرنخ های اطلاعاتی با هدف پاک کردن میهن اسلامی از لوث بقایای تروریست ها، سربازان گمنام امام زمان (عج) با همراهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروی انتظامی موفق شدند دیگر عناصر تروریست مرتبط با اقدام تروریستی ۱۲ رمضان را قبل از هرگونه اقدام، شناسایی و دستگیر کنند. 

در این عملیات، مقدار قابل توجهی سلاح، مواد پیش سازه ی بمب، کمربند انفجاری، وسایل ارتباطی و مدارک جعلی کشف شد. 

همچنین چند خانه امن تروریست های وهابی - تکفیری در شمال غرب کشور شناسایی و پاکسازی شد. 

روند تعقیب مقر فرماندهی این جنایتکاران وابسته به استکبار و اذناب منطقه ای آنها در آن سوی مرزها ادامه دارد که نتایج مهم این عملیات متعاقبا به اطلاع ملت شریف و شهیدپرور ایران خواهد رسید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز