خبرگزاری کار ایران

مولوی عبدالحمید:

اقدامات بزدلانه هرگز نمی‌تواند صفوف متحد و منسجم ملت ما را برهم بزند/ عوامل پشت پرده حملات کور به هیچ دین و مذهبی پایبند نیستند

asdasd
کد خبر : ۴۹۷۹۵۲

شیخ‌الاسلام مولانا عبدالحمید با صدور بیانیه‌ای، حملات تروریستی امروز که مجلس شورای اسلامی و مرقد امام خمینی را هدف قرار داده بودند، محکوم کردند و این اقدامات کور را «عملی شنیع و بزدلانه» توصیف کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر امام جمعه اهل سنت زاهدان، متن بیانیه مولانا عبدالحمید به شرح ذیل است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

آنچه امروز در پایتخت کشورمان رخ داد و باعث شهادت جمعی از هم‌وطنان و زخمی شدن ده‌ها تن دیگر شد، عملی بسیار شنیع و زشت بود که قطعا از دید هر انسان آزاده و منصفی محکوم است.

این حمله‌ بزدلانه که عوامل جنایتکار آن حتی ملاحظه ماه مبارک رمضان و افراد روزه‌دار را هم نکردند، در واقع امنیت و آرامش کشور ما را هدف قرار داده است.

 امنیت موجود در جمهوری اسلامی ایران در میان تنش‌های منطقه و خاورمیانه، دشمنان این مرز و بوم را بر آن داشت تا امنیت و آرامش کشور عزیز ما را به چالش بکشند، اما غافل از اینکه این قبیل اقدامات بزدلانه هرگز نمی‌تواند صفوف متحد و منسجم ملت ما را برهم بزند، زیرا ملت فهیم و هوشیار ایران، اعم از اقوام، مذاهب و گرایش‌های مختلف، با حفظ وحدت و اخوت تمام توطئه‌ها و ترفندهای دشمنان را خنثی کرده و نقش بر آب می‌کنند.

 تا زمانی‌که مردم عزیز کشورمان وحدت و همبستگی خودشان را حفظ کنند، عوامل پشت پرده اینگونه حملات کور و زشت که به هیچ دین و مذهبی پایبند نیستند، در رسیدن به اهداف خود موفق نخواهند شد.

جای خرسندی است که با وجود ضایعات پیش آمده، تروریست‌ها در اجرای طرح شوم خود شکست خوردند و بحمدالله آمار تلفات بسیار کمتر از آن چیزی بود که عاملان و طراحان این حملات انتظار آن را داشتند.

گسترش اقدامات تروریستی در مناطق مختلف دنیا بیانگر آن است که قدرت‌های جهان برنامه‌ی جامعی برای پایان‌دادن به خشونت‌ها و جنگ‌های ویرانگر ندارند. وقت آن رسیده است که کشورهای اسلامی با تحکیم وحدت و اخوت و پایان‌دادن به اختلافات، به دنبال برچیدن منازعات منطقه‌ای باشند تا زبانه‌های این آتش پرنفرت کشورها و مناطق بیشتری را در بر نگیرد.

بنده ضمن محکوم نمودن شدید این عمل شنیع، از درگاه ایزد منان برای شهدا مغفرت و رفع درجات و برای مجروحین شفای عاجل و کامل مسئلت دارم.

عبدالحمید، امام جمعه اهل سنت زاهدان

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز