خبرگزاری کار ایران

تابش با اشاره به تحولات اخیر منطقه‌ای:

برادران مسلمان از تفرقه و اختلاف اجتناب کنند/ از هرگونه اقدام و اظهارنظر تحریک‌کننده و تنش‌زا دوری کنیم

asdasd
کد خبر : ۴۹۷۰۵۲

نماینده مردم اردکان یزد در مجلس شورای اسلامی در پی تحولات اخیر منطقه گفت: عصر پدرخواندگی عربستان و خاندان آل‌سعود بر کشورها و ملت عربی تمام شده است.

به گزارش ایلنا، محمدرضا تابش با تعجب‌آور و مشکوک خواندن تحولات به‌وجود آمده در روابط کشورهای منطقه طی ۲۴ ساعت گذشته اعلام کرد: باید با تدبیر و تعقل با این اتفاقات برخورد کرد

او تصریح کرد: کشورها و ملت‌های عربی به رشد فرهنگی و ملی بالایی دست یافته‌اند و عصر پدرخواندگی عربستان و خاندان آل‌سعود تمام شده است.

نایب رییس فراکسیون امید مجلس با تاکید بر اینکه ایران همسایه ملت‌های عرب و حامی تمامیت ارضی و استقلال تمامی کشورها به‌ویژه همسایگان مسلمانش است، عنوان کرد: جهان نیازمند صلح است و امیدواریم برادران مسلمان ما در کشورهای عربی از تفرقه و اختلاف چه در میان خود و چه در میان امت بزرگ اسلامی اجتناب کنند.

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: درعین حال که تحولات منطقه‌ای را رصد می‌کنیم و مراقبت لازم را برای حفظ تمامیت ارضی و منافع ملی خویش داریم، باید با اتکای به توانمندی دیپلمات‌های هوشمند و کارکشته‌مان که مستظهر به پشتیبانی ملت قهرمان ایران و نیروهای پرتوان و شجاع مسلح کشور هستند، از هرگونه اقدام و اظهارنظر تحریک‌کننده و تنش‌زا دوری کنیم.

تابش یادآور شد: همچنین در تعامل با دولت‌های منطقه، با فرونشاندن التهاب موجود، نباید اجازه دهیم قدرت‌های استکباری و رژیم صهیونیستی به نقشه‌های شوم خود که ایجاد بی‌ثباتی در منطقه و افزایش تنش و احیاناً تغییر موازنه قدرت و آرایش نظامی در خاورمیانه است، دست یابند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز