خبرگزاری کار ایران

بیانیه خانه احزاب به مناسبت سالگرد ارتحال امام

asdasd
کد خبر : ۴۹۶۷۰۶

خانه احزاب ایران به مناسبت بیست و هشتمین سالگرد ارتحال بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش ایلنا،  متن کامل این بیانیه به این شرح است: «بیست و هشت سال از عروج ملکوتی پیشوای رهبرعظیم الشان مسلمین جهان و مقتدای شیعیان و آزادگان جهان و امید عدالت طلبان حضرت امام روح الله (ره) می‌گذرد.

همانگونه که مقام معظم رهبری فرموده‌اند انقلاب اسلامی با نام امام خمینی (ره) در جهان شناخته شده و هدایت‌های او بود که با توکل بر نیروی لایزال الهی به پشتوانه همت ملتی بزرگ، طومار رژیم شاهنشاهی را به هم پیچید و ایران اسلامی را به الگویی برای تمامی حق طلبان و عدالت خواهان در سراسر گیتی مبدل ساخت.

انقلاب اسلامی ایران سالهاست، به عنوان یادگار آن امام عظیم الشأن چون خورشیدی  درخشان در جهان نورافشانی می‌کند. امروز در سراسر عالم چشم همه آزادی خواهان و استکبارستیزان به انقلاب اسلامی ایران است.

ما به عنوان ادامه دهندگان راه حضرت روح الله و وارث خون‌های پاک هزاران شهید گلگون کفن که برای اعتلای کلمه اسلام و حفظ ایران اسلامی سر بر آستان حضرت دوست سپردند، وظیفه‌ای بس سترگ بر دوش داریم.

امروز انقلابی بودن و انقلابی ماندن نه یک شعار بلکه یک نقشه راه در برابر هجوم دشمنان است. اگر هر مستکبری از شرق و غرب عالم بتواند ما را از مسیر صحیح انقلاب دور کند و ارزش‌های انقلابی‌مان را در نظر ما بی ارزش جلوه دهد و مفاهیمی همچون استکبارستیزی، عدالت طلبی، حق جویی، مبارزه با فساد و باندبازی و خدمت صادقانه و بی منت و نظایر آن را سست و بی ارزش کند، آنگاه خواهند توانست که این میراث گرانبها را به بهایی ناچیز از دست ما خارج سازند.

شکست این نقشه دشمن راهی ندارد جز رجوع همیشگی به آرمان‌های امام راحل(ره)، انقلابی بودن، انقلابی ماندن و پیروی از فرامین و وصایای امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی.

امید آنکه همواره در مسیر روشن انقلاب گام برداریم و در آرزوی روزی بسر بریم که پرچم انقلاب اسلامی ایران به دستان مبارک صاحب اصلی‌اش حضرت امام عصر(عج) سپرده شود.

خانه احزاب ایران با گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار جمهوری اسلامی، سالگرد رحلت جانگداز این عزیز راتسلیت عرض کرده، از آحاد ملت عزیز و قدرشناس ایران دعوت می‌کند تا با حضور پرشور در مراسم سالگرد عروج ملکوتی پیر جماران، بیعتی دوباره با آرمان‌های امام راحل(ره) و خلف صالح‌اش مقام معظم رهبری (مدظله والعالی) بعمل آورند.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز