خبرگزاری کار ایران

با رای نمایندگان؛

یک فوریت تمدید مهلت اجرای آزمایشی قانون ثبت اختراعات،‌ طرح‌های صنعتی و علائم تجاری تصویب شد

asdasd
کد خبر : ۴۹۵۳۱۵

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تصویب یک فوریت طرح تمدید مهلت اجرای آزمایشی قانون ثبت اختراعات،‌ طرح‌های صنعتی و علائم تجاری به دولت اجازه دادند این لایحه به مدت دو سال دیگر به صورت آزمایشی اجرا شود، مشروط بر اینکه لایحه دولت پس از تصویب در کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس در دستور کار نمایندگان در جلسه علنی مجلس قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا، نمایندگان در جریان نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی با یک فوریت طرح تمدید مهلت اجرای آزمایشی قانون ثبت اختراعات،‌ طرح‌های صنعتی و علائم تجاری که به امضای ۳۹ نفر از نمایندگان مجلس رسیده بود و در کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس مصوب شده بود، موافقت کردند.

در صورت تصویب ماده واحده این طرح، مهلت اجرای آزمایشی قانون ثبت اختراعات،‌ طرح‌های صنعتی و علائم تجاری مصوب هفتم آبان‌ماه سال ۱۳۸۶ از تاریخ انقضاء آن به مدت دو سال تمدید می‌شود و این درحالی است که از ۲۳۱ نماینده حاضر در جلسه ۱۴۴ نماینده با این مصوبه موافقت کردند.

مسعود پزشکیان نایب رییس مجلس شورای اسلامی که برای ساعتی ریاست جلسه علنی امروز را برعهده داشت نیز در این رابطه اعلام کرد: دولت لایحه خود را در این خصوص به مجلس داده و در کمیسیون قضایی درحال رسیدگی است که پس از طی مراحل قانونی در دستور کار جلسه علنی مجلس قرار خواهد گرفت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز