خبرگزاری کار ایران

رییس ستاد وکلا و حقوقدانان حامی روحانی:

وکلا پشتیبانی ویژه‌ای از روحانی در انتخابات کردند/ رییس‌جمهور قدر آرای مردم را بداند

asdasd
کد خبر : ۴۹۵۰۸۷

رییس ستاد وکلا و حقوقدانان حامی روحانی گفت: تاکید روحانی بر وکیل و حقوقدان بودن خود باعث شور و نشاط خوبی در میان حقوقدانان شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سعید باقری رییس ستاد وکلا و حقوقدانان جوان حامی حسن روحانی در مراسمی که عصر امروز در دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد، گفت: در این دوره از تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری، حضور وکلا پر رنگ بود زیرا آقای روحانی اولین رییس‌جمهوری بود که در جشن استقلال کانون وکلا حاضر شد.

او با اشاره به تاکیدات روحانی مبنی بر وکیل بودنش در سخنرانی‌های انتخاباتی اظهار کرد: این اتفاق تاریخی بود که آقای روحانی در تبلیغات انتخاباتی خود تاکید بر وکیل و حقوقدانان بودن خود تاکید می‌کرد و باعث شور و نشاط خوبی بین حقوقدانان شد.

رییس ستاد وکلا و حقوقدانان حامی روحانی اضافه کرد: در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری پشتیبانی ویژه‌ای از رییس‌جمهور شد. ما در دوره‌های قبل ستاد وکلا و حقوقدانان نداشتیم و برای اولین بار رییس کانون وکلای مرکز آمد و در ستاد صحبت کرد و انتخابات با آرای حلال شرعی برگزار و آقای روحانی انتخاب شد.

باقری گفت: وقتی می‌گوییم حق داشتن وکیل لازم است و وکیل باید مستقل باشد یک خواست ملی است نه صنفی. امیدوارم آقای روحانی قدر آرا را بدانند و پر توان در خدمت به ملت موفق باشد

در این مراسم از ۱۴ نفر از حقوقدانان حامی حجت‌الاسلام حسن روحانی از جمله امیر حسین آبادی، محمد جندقی، علیزاده طباطبایی، سید محمد هاشمی، شهناز سجادی و صنم صباغی تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز