خبرگزاری کار ایران

سخنگوی هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها:

در هیچ حوزه‌ای نتیجه نهایی انتخابات شوراها ابطال نشده است/ ۳۰۰ مورد شکایت واصل شد

asdasd
کد خبر : ۴۹۴۹۹۸

سخنگوی هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها گفت: تاکنون هیچ ابطال نهایی در نتیجه انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا صورت نگرفته است.

به گزارش ایلنا، فرهاد تجری اظهار کرد: در حوزه انتخابیه شهر ساری، نظر هیئت اجرایی و نظارت، بر ابطال انتخابات بوده که این نظر قطعی نیست چرا که باید مستندات این ابطال به تأیید هیئت های نظارت استان و هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا برسد.

وی درخصوص شکایات صورت گرفته درباره ابطال انتخابات شوراها در برخی حوزه های استان گلستان افزود: تاکنون هیچ تصمیمی در این زمینه گرفته نشده است.

تجری تصریح کرد: در استان گلستان نیز همانند تعدادی از استان ها اعتراضاتی درخصوص نحوه تجمیع آراء و شمارش آن صورت گرفته و اعلام شده که این موارد در مرحله رسیدگی در هیئت های اجرایی و نظارت است.

وی که با خبرگزاری صدا و سیما گفت‌وگو می‌کرد، همچنین گفت: تاکنون قریب به ۳۰۰ مورد شکایت درخصوص انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در مناطق مختلف کشور به هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها واصل شده که حدود ۲۰۰ مورد آن مربوط به بازشماری آراء است و در حال بررسی این موضوع هستیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز