خبرگزاری کار ایران

محمدتقی فاضل میبدی در گفت‌وگو با ایلنا:

برخی ورزا و مدیران دولت یازدهم با برنامه‌های رئیس‌جمهور همراه نبودند/ وزیر کشور دولت دوازدهم رویکرد روحانی را جدی‌‌تر اجرا کند

asdasd
کد خبر : ۴۹۴۶۹۶

عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه وزیر کشور دولت دوازدهم باید کسی باشد که رویکرد رئیس‌جمهور را جدی‌‌تر اجرا کند، تاکید کرد: برخی از استانداران و مدیران در دولت یازدهم، نه تنها رویکرد روحانی را دنبال نمی‌کردند بلکه مخالف آن هم بودند.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدتقی فاضل میبدی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، با اشاره به پیروزی حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری گفت: آقای روحانی چه در سال ۹۲ و چه در سال ۹۶، در تمام سخنرانی‌های خود حول محور تغییر از وضعیت کنونی به سمت و سوی وضعیت مطلوب سخن گفتند؛ چه در عرصه سیاسی، چه در عرصه اقتصادی و چه در عرصه اجتماعی. 

بسیاری از مردم به روحانی رای دادند تا وضع کنونی بدتر نشود 

او ادامه داد: آنچه که در انتخابات اخیر ریاست جمهوری با آن روبه‌رو بودیم، این بود که انتخاب طرف مقابل آقای روحانی می‌توانست ایران را به گذشته بازگرداند. این مسhله نیز بارها توسط آقای روحانی مورد یادآوری قرار گرفت. بسیاری از مردم نیز به همین خاطر به آقای روحانی رای دادند تا وضع کنونی بدتر نشود و رو به جلو باشد. 

برخی از ورزا و مدیران با برنامه‌های رئیس جمهور همراه نبودند 

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با بیان اینکه حرکت به سمت و سوی وضع مطلوب نیازمند یک بدنه اجرایی قوی و البته همدل و همراه است، اظهار داشت: در دولت یازدهم شاهد آن بودیم که برخی از ورزا و همچنین برخی از مدیران در سطوح عالی و میانی با منویات و برنامه‌های رئیس جمهور و حامیان دولت همراه نبودند و این در حالی است که کسانی باید وزیر و مدیر شوند که متناسب با وعده‌ها و برنامه‌های رئیس جمهور باشند. 

استانداری‌ها و فرمانداری‌ها بیشتر با دولت همراه باشند 

فاضل میبدی با بیان اینکه اجرای وعده‌های مهم آقای روحانی با ترکیب کنونی دولت متناسب نیست، تصریح کرد: ضمن آنکه لازم است بدنه دولت گرایش بیشتری نسبت به شخص رئیس جمهور و جریان‌های حامی ایشان داشته باشند، لازم است جوان‌گرایی بیشتری هم در دولت انجام شود. همچنین ضروری است بدنه اجرایی دولت به ویژه در سطح استانداری‌ها و فرمانداری‌ها نسبت به دولت همراه باشند. 

برخی از استانداران و مدیران در دولت یازدهم، در مقابل برنامه‌های دولت ایستادند

او با بیان اینکه وزیر کشور دولت دوازدهم باید کسی باشد که رویکرد رئیس‌جمهور را جدی‌‌تر اجرا کند، خاطرنشان کرد: برخی از استانداران و مدیران در دولت یازدهم، نه تنها رویکرد روحانی را دنبال نمی‌کردند بلکه مخالف آن هم بودند و خلاف آن را اجرا می‌کردند و در مقابل برنامه‌های دولت ایستاده بودند. 

هدف اصلی صداوسیما ناکارامد جلوه دادن و تخریب دولت است 

این استاد دانشگاه مفید قم با اشاره به تیم اطلاع‌رسانی دولت ابراز داشت: تیم اطلاع‌رسانی دولت یازدهم از این جهت ضعیف بود که طرف مقابلش یعنی صداوسیما بسیار قوی عمل کرد. ممکن است که صداوسیما سخنرانی‌های رئیس‌جمهور را به صورت زنده پخش کند اما هدف اصلی صداوسیما ناکارامد جلوه دادن و تخریب دولت است. 

امکان شکست دولت درصورت تداوم رویکرد کنونی اطلاع‌رسانی وجود دارد

فاضل میبدی با بیان اینکه باید تیم اطلاع‌رسانی دولت تقویت شده و مشاوران بهتری در کنار رئیس‌جمهور قرار گیرند، عنوان کرد: اگر دولت دوازدهم مانند دولت یازدهم عمل کند و عملکرد خود را تقویت نبخشد، بی‌تردید ضربات جدی‌تری به دولت وارد خواهد شد و این مساله موجب می‌شود امکان شکست دولت در سال‌های آینده فراهم شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز