خبرگزاری کار ایران

از سوی وزیر کشور؛

فرمانداران شهرستان‌های آمل و بهمئی منصوب شدند

asdasd
کد خبر : ۴۹۴۵۶۷

وزیر کشور در دو حکم جداگانه سید جعفر رسولی به سمت معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان آمل و علی اکبر فرهنگی نسب را به عنوان فرماندار شهرستان بهمئی منصوب کرد.

به گزارش ایلنا، متن حکم وزیر کشور برای انتصاب سید جعفر رسولی به سمت معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان آمل در استان مازندران به شرح زیر است:

به موجب این حکم و بنا به پیشنهاد استاندار محترم مازندران به سمت معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان آمل منصوب می شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و در چارچوب وظایف مصوب در راستای تحقق اهداف و آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سیاستهای دولت تدبیر و امید و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای "مدظله العالی" موفق باشید.

بر اساس این گزارش همچنین رحمانی فضلی در حکمی علی اکبر فرهنگی نسب را به عنوان فرماندار شهرستان بهمئی منصوب کرد.

عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور به پیشنهاد استاندار کهگیلویه و بویراحمد، علی اکبر فرهنگی نسب را به عنوان فرماندار شهرستان بهمئی منصوب کرد.

در این حکم آمده است: امید است با اتکال به خداوند متعال و در چارچوب وظایف مصوب در راستای تحقق اهداف و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سیاستهای دولت تدبیر و امید و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای "مدظله العالی" موفق باشید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز