خبرگزاری کار ایران

انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره):

رییس‌جمهور برنامه‌ریزی برای تحقق تمامی وعده‌های انتخاباتی خود را در اولویت قرار دهد

asdasd
کد خبر : ۴۹۳۸۸۶

انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) در بیانیه‌ای پیروزی ملت در حماسه ۲۹ اردیبهشت را تبریک گفت.

بار دیگر ملت آگاه و آزادۀ ایران با حضور حماسی خود در ۲۹ اردیبهشت ۹۶ پیروزی‌های مکرر خود در گزینش عقلانیت و اعتدال و اصلاحات در خرداد ماه سنوات قبل را تکرار کرد و با تأکید بر گفتمان عقلانی و اسلام رحمانی مبتنی بر کرامت انسانی و آزادی عقیده و بیان و قلم به گفتمانِ بی‌اعتنا به حقوق انسانی و اجتماعی نه گفت؛ و اصرار خود بر ادامۀ مسیر دشوار توسعۀ آگاهی و آزادی و نیز، تحقق حقوق شهروندی همۀ آحاد ملت (به دور از همۀ مرزبندی‌های جعلی قومی، مذهبی، جنسیتی و...) را صریحاً اعلام کرد.

انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره)، ضمن عرض تبریک این پیروزی بزرگ به ملت بزرگوار ایران و جناب آقای دکتر حسن روحانی منتخب اکثریت مردم و رئیس جمهور تمامی ملت، امیدوار است که:

۱. رییس جمهور محترم برنامه‌ریزی و تمهید شرایط لازم برای تحقق تمامی شعارها و وعده‌های انتخاباتی خود را در اولویت نخست برنامۀ دولت دوازدهم قرار دهد؛ و با تلاش مستمر برای رفع موانع تحقق وعده‌های انتخاباتی مرتبط با مطالبات اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی مردم  موکلین خود را در جریان علل و عوامل عدم‌تحقق مطالبات مردمی قرار دهد.

۲.  از حامیان آقای روحانی، به‌ویژه جریان اصلاحات و اعتدال، انتظار می‌رود، برای تداوم حمایت از مواضع به حق و اقدامات شجاعانۀ رئیس جمهور در راستای پاسداری از حقوق شهروندی اقشار مختلف مردم و نیز، ایجاد ارتباط متقابل و مستمر بین مردم و رئیس جمهور برای انتقال مطالبات مدنی برنامه‌ریزی‌های لازم را به‌عمل آورند.

۳. احزاب سیاسی و تشکل‌های مدنی اصلاح طلب، با حمایت مستمر از مواضع مردمی رئیس جمهور از طریق صدور بیانیه‌ها، نوشتن نامه‌های سرگشاده (با ذکر نام و امضا) و ... بستر تقویت عزم ملی برای بازسازی و تعمیق جریان اصلاح طلبی را فراهم کنند.   

۴. شایسته است، اصلاح‌طلبان در برابر مشکلات و معضلات مبتلابه جامعه نظیر: فقر، بیکاری، طلاق، فساد اقتصادی واداری و... با تحلیل و نقد علل و عوامل و ریشه‌های ناهنجاری‌ها و نابسامانی‌ها در عرصه‌های حیات سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و...  جامعه به توسعه و تعمیق آگاهی‌های مدنی پرداخته و زمینۀ تحقق و استمرار اندیشه و عمل اصلاح‌طلبی را ایجاد کنند.

انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره)

سی‌ام اردیبهشت نود و شش

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز