خبرگزاری کار ایران

در پیامی صورت گرفت؛

قدردانی سفیر ایران از هموطنان ایرانی مقیم اسلوونی برای مشارکت گسترده در انتخابات

asdasd
کد خبر : ۴۹۳۷۹۱

سفیر جمهوری اسلامی ایران در اسلوونی، در پیامی از استقبال و حضور حماسی و پرشور ایرانیان مقیم اسلوونی در انتخابات ریاست جمهوری قدردانی کرد.

به گزارش ایلنا، مرتضی درزی رامندی در این پیام گفت: همگام با اقیانوس خروشان ملت در داخل و خارج از کشور، ایرانیان مقیم اسلوونی نیز در روز کاری جمعه و به تناسب تعداد اندک آنان در این کشور، حضوری حداکثری در پای صندوق رأی دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری داشتند و با مراجعه به صندوق رأی برای تعیین سرنوشت کشور و تثبیت مردمسالاری دینی، برگ زرینی را در تاریخ ایران اسلامی رقم زدند.

او برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و حضور حماسی و غرورآفرین بیش از ۴۱ میلیون نفر در پای صندوق‌های رأی در داخل و خارج از کشور را افتخاری غرور انگیز برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، پشتوانه‌ای استوار برای دولت و مایه مباهات و سرافرازی ایرانیان خواند و تأکید کرد: در حال حاضر مرحله نوینی در روند پیشرفت و آبادانی کشور، تقویت اقتدار و قدرت ملی و افزایش اعتلای نقش و جایگاه منطقه‌ای و بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران آغاز شده است.

رأی گیری از ایرانیان مقیم اسلوونی در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، در شعبه اخذ رأی مستقر در سفارت جمهوری اسلامی ایران در لوبلیانا پایتخت این کشور انجام شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز