خبرگزاری کار ایران

در راستای توسعه مناسبات اقتصادی؛

سفیر ایران با وزیر نفت و انرژی ساحل عاج دیدار کرد

asdasd
کد خبر : ۴۹۳۷۲۰

سفیر جمهوری اسلامی ایران با آقای وزیر نفت و انرژی ساحل عاج دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایلنا، در راستای توسعه مناسبات اقتصادی و به منظور بررسی زمینه‌های همکاری دوجانبه در حوزه‌های مختلف نفت، گاز، برق، ساخت نیروگاه و انرژی‌های تجدیدپذیر، منصور شکیب‌مهر، سفیر جمهوری اسلامی ایران با آقای تیری تانوه، وزیر نفت و انرژی ساحل عاج دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار، سفیر کشورمان با اشاره به جایگاه و قدمت روابط سیاسی، بر اهمیت آشنایی دو کشور از ظرفیت‌های موجود جهت بهره‌برداری و ارتقای روابط اقتصادی در حوزه‌های مربوطه تاکید کرد.

شکیب‌مهر با اشاره به سابقه و قدمت صنعت ملی نفت ایران و جایگاه کشورمان به لحاظ ذخایر اثبات شده نفت و گاز در دنیا، بهره‌مندی از دانش بومی و اتکای به توان داخلی را عامل پیشرفت در بسیاری از حوزه‌های مربوط به انرژی دانسته و از تبادل هیات در سطوح مختلف استقبال کرد. 

وزیر نفت و انرژی ساحل عاج نیز با تبریک برگزاری انتخابات پرشور و انتخاب مجدد جناب حسن روحانی و مشارکت بالای رای‌دهندگان، اظهار داشت: به زودی برنامه کاری مشترکی را در رابطه با مناسبات دو کشور در حوزه‌های مذکور ارائه خواهد کرد.

تیری تانوه افزود: ساحل عاج علاقه‌مند به خرید نفت خام از ایران بوده و تمایل دارد در زمینه گاز نیز همکاری داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز