خبرگزاری کار ایران

پارسایی به ایلنا خبر داد:

تاکید مجمع عمومی فراکسیون امید بر تعامل حداکثری با صحن / کف مطالبات حفظ وضع موجود است / درصورت عدم تحقق خواسته‌های فراکسیون، لیست مستقل می‌دهیم

asdasd
کد خبر : ۴۹۳۴۴۳

سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با اشاره به برگزاری نشست مجمع عمومی این فراکسیون تاکید کرد که به‌دنبال تعامل حداکثری با صحن بوده و کف مطالبات خود را حفظ وضع موجود می‎دانیم اما درصورت عدم تحقق خواسته‌های فراکسیون، برای همه ارکان هیات رییسه لیست مستقل خواهیم داد.

بهرام پارسایی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، با اشاره به برگزاری نشست بعد از ظهر امروز مجمع عمومی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی که به منظور بررسی نحوه ورود این فراکسیون به انتخابات هیات رییسه اجلاسیه دوم مجلس دهم اختصاص داشت، اعلام کرد: جمع‌بندی مجمع عمومی فراکسیون این است که به‌دنبال باتوجه به این‌که به دنبال تعامل حداکثری با صحن علنی مجلس هستیم، کف مطالبات حفظ وضع موجود است.

او با بیان این‌که در نشست امروز مجمع عمومی فراکسیون امید، تبادل‌نظری بین اعضا درباره انتخابات هیات رییسه مجلس صورت گرفت، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در سال اول فعالیت مجلس دهم دو نایب رییس و سه عضو هیات رییسه از فراکسیون امید بودند، حال که ما تازه انتخابات ۲۹ اردیبهشت را پشت سرگذاشته‌ایم، انتظار این است که در این ترکیب تغییر ایجاد شود و جایگاه فراکسیون امید در هیأت رییسه تقویت شود.

سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی یادآور شد: متاسفانه در جریان رقابت‌های انتخابات هیات رییسه شاهد اظهاراتی از سوی برخی نمایندگان بودیم که از آن‌ها می‌خواهیم با درایت و منطق بیشتری در این زمینه اظهارنظر کنند و به‌خاطر مسئولیت یک‌ساله در مجلس اخلاقیات را زیر پا نگذارند، جو را متشنج نکنند و اظهارات خلاف واقع نداشته باشند.

پارسایی در پایان تصریح کرد: آن‌چنان که تاکید کردیم به‌دنبال تعامل حداکثری با صحن بوده و کف مطالبات خود را حفظ وضع موجود می‌دانیم. با این حال در صورت عدم تعامل در راستای تحقق خواسته‌های فراکسیون، برای همه ارکان هیات رییسه لیست مستقل ارائه خواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز